Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik zo 1 tot 2 keer in de maand een halve gram ket op een feestje. Heb dan een prachtige tijd, zit dan in een lekkere roes en geniet vaak met wat vrienden. Ik doe dit liever dan alcohol en heb dan ook nooit last van een kater. Ben daarom heel erg benieuwd wat nou schadelijker is voor je gezondheid. Stel je doet 6-10 bier op een avond of een halve gram ket, wat kan meer kwaad?"
"Ongeveer 2 weken geleden heb ik redelijk wat ketamine gebruikt. Hooguit 1,5 gram in een weekend. (in dezelfde weken hiervoor ook weleens maar niet extreem veel) Nou voel ik sindsdien soms kleine steekjes bij mijn blaas, zou het geen kramp willen noemen maar dat is wel hoe het bij ernstigere gevallen op het internet wordt genoemd. Het gevoel wordt soms wel een stukje minder, is zeker niet constant aanwezig en is ook niet pijnlijk (maar het is er wel). Vroeg mij af of het slim is om langs de huisarts te gaan of nog even te wachten omdat het misschien vanzelf weg gaat."