Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal ik ben nieuw hier. Ik ben een aantal jaar verslaafd aan oxycodon en het lukt me maar niet om af te bouwen. In zou graag in contact komen met lotgenoten die ook willen afkicken of dat hebben gedaan."
"Hallo Dunne ik zou niet weten hoe ik mijn vraag anders zou moeten stellen, tips zijn welkom. Maar drugs scoren is niet de insteek, ik ben onder medische begeleiding aan het afbouwen en heb daardoor geen behoefte aan extra middelen"