Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dexamfitamine is voor mij de remmer voor de symptonen van mijn ADHD, 40 mg, werkt prima! Daarbij gebruik ik 4 x 10 mg oxazepam en 2 x 10 mg diazepam, 15 mg mirtazapine en 300 mg welbutrin. Dit alles op recept en gecontroleerd of deze medicijnen met elkaar kunnen door mijn huisarts en de apotheek. Ja dus, gaat al 8 jr goed en voel me prima! Misschien antwoord op meerdere vragen die ik hier zie? Groet"