Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo mensen! Zit al een hele tijd met deze vraag en kan er op internet eigenlijk niets over vinden vandaar dat ik de vraag hier stel Ik heb al jaren last van dat als ik s'avonds met uitgaan (stevig)drink ik de volgende dag heel erg ziek ben. Met stevig bedoel ik zwaar aangeschoten maar zeker niet dronken. ook drink ik na uitgaan voor het slapen zoveel mogelijk water (ongeveer 1 liter meestal) vervolgens gebeurd het volgende: ik word s'ochtends wakker, niets aan de hand en voel me prima vervolgens tegen 13:00 begin ik hoofdpijn te krijgen en begint mijn maag een 'pompend' gevoel te geven 13:00 - 16:00 wordt het steeds erger 17:00 (je kunt er serieus bijna de klok op gelijk zetten) nek ik mezelf helemaal leeg (tussen de 4-9 keer), daarna nog een paar uur een GIGANTISCH beroert gevoel 22:00 ik voel me weer prima eerst leek het erop dat het voornamelijk aan heineken bier lag (gezien dit andere manier van gisten ofzo heeft?) en ik er met andere bier merken simpelweg iets minder last van heb. het vreemde is overigens ook dat mijn vader identiek hetzelfde heeft, alleen hij heeft het nog bij minder bier (na 3 biertjes precies hetzelfde verhaal) heb het er al wel met anderen over gehad en bijna iedereen zegt dat het niet normaal is dat ik standaard zo op reageer Iemand enig idee wat er precies aan de hand is en nog beter hoe het mogelijk te voorkomen is?"