Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag mensen, Ik zat daarstraks op internet te zoeken naar een slagroomspuit om lachgas ballonnen mee te vullen. Nu viel mij op dat je verschillende formaten qua inhoud hebt. Van 0.25L tot en met 1.5L. De prijs steeg ook naarmate de inhoud groter werd, wat natuurlijk logisch is. Maar welke inhoud heb je nodig voor normaal gebruik? En zijn er verder nog puntjes om goed op te letten?"
"Hallo, ik wil graag met vrienden LSD gebruiken, maar degene van wie ik het kan krijgen heeft het alleen als vloeistof. Hij vroeg of ik uit kon zoeken of je het gewoon op eetpapier kan druppelen om het te doseren? Ik kom hier niet helemaal achter, dus misschien dat hier mensen zijn die mij verder kunnen helpen. Ik heb wel gezien dat je blotters online kan kopen, maar dat ik meteen zo'n hele hoop met printjes erop. Het is voor ons maar voor deze ene keer. Wie kan mij helpen?"
"Je het zit al in een pipetflesje, maar omdat ik maar 3 dosissen nodig heb, hoopte ik dat op papier een optie was om het mee te nemen. Dus misschien dat iemand anders hier nog wel ervaring mee heeft"