Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik nu sinds 5 jaar en ben echt afhankelijk aan het middel. Ik raad je aan tijdig te stoppen als blaasklachten vroegtijdig optreden. Zo moest men blaas op het nippertje niet verwijderd worden. Ook kunnen hevige maagkrampen optreden bij langdurig intens gebruik."
"PepTalk zei: Absoluut niet mee eens. Aangezien die enkele dagen tot drie weken al vrij krap genomen zijn (zeker mocht het een frequente blower betreffen) denk ik niet dat wanneer hij blowt op vrijdag dat maandag niet meer terug te vinden is. Wanneer je merkbaar stoned zult zijn (en daarvoor kan 1 trekje al genoeg zijn) dan ga je dat 2 dagen later gewoon keihard terug vinden hoor. Zeker in de ochtendurine. Ik ken een hoop blowers die weliswaar elke dag meerdere joints rookten/roken en die na ruim een maand stoppen nog niet clean zijn. Wellicht dat de plastestjes wat nauwkeuriger zijn geworden ten opzichte van jullie laatste onderzoeken? Mijn ervaringen spreken onderzoeken van het Trimbos vaak niet tegen namelijk.. Klik om te vergroten... mijn eraring hierin is anders. Ik heb tijd geleden een opname hedaan voor ketamine gebruik. De dag voor ik binnen ging heb ik 2 joints gerookt en dit hebben ze niet terug gevonden in de urine raar maar waar"
"Ganggang💯 zei: Bericht uit 2012. Heeft weinig zin om zulke oude topics te bumpen. Het kan ook zijn dat ze niet getest hebben op cannabis. Klik om te vergroten... Ze hebben zeker en vasr gzetest op cannabis"