"Hallo! Ik ben een man, 21 jaar oud en redelijk wat ervaring met drugs (Zowel goed al fout).
Ik lurk al een lange tijd op dit forum en vond het echt nodig om een account
aan te maken om enkele ervaringen met jullie te delen, aangezien ik erg kan
genieten van de meeste reports hier.
Ik moet er wel bij vermelden dat ik nu al 5 maanden clean ben, maar nog
steeds kan lachen om de herinneringen uit het verleden.
Even een waarschuwing, dit kan een lang verhaal worden. Haha!
Vorig jaar net voor de zomervakantie werd er een illegale technoparty aangekondigd in de bossen.
Veel mensen waar ik mee omga houden wel van een goed feestje en daarbij komen ook
de benodigde spullen bij kijken.
Het was al een lange tijd bekend, wanneer het zou plaatsvinden en met wie we precies gingen.
Ik was met 4 mensen, in het begin. Ik noem ze even R, M, S en T.
We zaten op een camping en hadden al enkele biertjes en jointjes genuttigd voor
de rest arriveerde. Ik en de mensen met wie ik was, waren al ervaren op het gebied van drugs.
Het was rond half 11 toen we onze eerste pil slikte, een groene klaver (2cb).
Jullie zullen vast denken; Wat?! 2cb op een technopart?
Geloof me, wij dachten precies hetzelfde. Maar ondanks dat wilden we het gewoon proberen.
Het was rond 23:15 toen de rest aankwam. Ik voelde al lichtelijk iets opkomen.
Ik zag lichten wat kleurlijker als normaal en zat in een positieve vibe.
Iedereen zag er al wat van de kaart uit, we besloten met z'n alle eerst nog wat te roken
voordat we onze reis vervolgde.
Het was best een eind van de camping vandaan, maar de meeste van ons hadden de behoefte om te gaan lopen. Het was toen rond 23:40. Onderweg hadden ik en R besloten om
nog een halve gele ferarri te pakken. Meerdere mensen zag dat uit onze groep ( grote groep,ongv 18 man) en volgde ons daarmee.
Het was echt een reis om nooit te vergeten. Iedereen was vrolijk, wazig en alles en iedereen werd nageroepen. We liepen onder een bruggetje door, waar we een karretje
vonden van de Albert Heijn en mensen vonden het nodig om daarin plaats te nemen.
Het was rond 00:10 toen de ferarri inklapte en wauw, wat ging ik lekker.
Toen we er bijna waren, werd S een meisje uit onze groep een beetje misselijk.
Ze had een kwart ferarri op, maar het leek of ze flink van de paddo's had gesnoept.
Ze ging op de grond liggen en begon te rollen en zich te gedragen als een bezetene, maar ik
en R hielpen haar uiteindelijk van de nare gedachten af.
En toen kwam het! Eindelijk waren we aangekomen op het feest.
De meest rare figuren waren er aan het dansen en niemand leek er nuchter te zijn.
Plots voelde ik een hand op mijn schouder, ik draaide me om en daar stond V.
Een goede maat van me die schijnbaar ook kwam feesten, uitgerekend dat ik hem als eerste aantref.
R kwam naar me toe met nog een halve ferarri, we besloten allebij nog een halve te nemen.
Het was rond 0:45 en we waren nog steeds bezig met het observeren van de omgeving.
Ik was Inmiddels in een gesprek beland met een Marokkaanse jongen. Hij kwam helemaal niet uit de buurt en hij vertelde me dat hij bleef slapen bij een kennis en graag hier heen wou.
Ik vond het op dat moment geweldig dat hij van zo ver naar daar kwam, ik was echt overweldigd en dat merkte hij.
Ik besloot de rest te gaan zoeken, aangezien echt iedereen gesplitst was.
Vanaf dit moment had ik geen besef meer van de tijd. Ik was echt iedereen kwijt en raakte
lichtelijk in paniek, totdat ik plots wat bekende in een kring zag zitten.
Ik liep er op af en zag dat ook R en M erbij zaten. Ik stak mijn hand uit en riep naar ze.
R! M! Hee, reageer eens joh! Toen stond S naaste me en vroeg: Wat ben je nu aan het doen?
Ja ik roep R en M, ik was iedereen kwijt. S: Huh? R en M staan bij het podium, je zit tegen een struik te praten. Ik keek nog eens goed en het beeld wat ik had vervaagde. Wow, dat was heftig!
We voegde ons bij de rest en besloten om bij elkaar te blijven.
Na ongeveer een 2 uur gedanst te hebben, besloten we om te gaan.
Echter was ik flink van de kaart, want ergens tussen het dansen door had ik nog
een kwart gepakt van de ferarri. Ik liep ergens achterop met T.
We waren flink aan het dollen en hadden rare hallucinaties, de andere ergerde zich aan ons.
Iedereen was moe en besloot alvast om door te lopen, aangezien wij niet de snelste waren en nog vollop in onze space waren . Damn, wat voelde ik me goed!
Ergens onderweg kwam ik in een sloot terecht, blijkbaar zag ik iets liggen en wilde
ik het van dichtbij observeren. T wou dat ik eruit kwam, maar ik weigerde.
Plots kwam er een busje langsgereden met op de zijkant: "De Pepgroep". Pep, lol!
Een jongen stapte uit en bleek mij te kennen. Ik en T stapte in en vertelde ze (blijkbaar)
de weg.
Eenmaal aangekomen op de camping was er nog geen spoor van de rest te bekennen
dus besloten we maar op een jointje te roken.
Enige tijd later zagen we in de verte een groep aankomen, het waren er wel minder als eerst.
Toen ze bij ons aankwamen, vroegen ze verontwaardigd hoe het kon dat wij eerder aan waren gekomen, aangezien we een heel stuk achter liepen.
Die gasten die ons hadden opgepikt legde het uit, toen een van hen plots zijn naam zei.
Wow! Riep ik. Jij zat bij mij op school. Ja, antwoorde hij.
Het gesprek ging nog even voort, maar ik weet niet meer waar het over ging, waarschijnlijk over niks.
Ik had nog steeds een heerlijke warme rush wat door heel mijn lichaam gierde.
In mijn ooghoeken zag ik plots wat andere mensen staan die met ons naar het feest gingen.
Ik was vol enthousiastme aan het vertellen wat we hadden meegemaakt, toen S en die jongen van het busje naar me toe kwamen. Laat eens staan zeiden ze. Ik was verontwaardigd en begreep niet waar ze het over hadden. Ik ben alleen aan het praten! Nee, je moet die potten laten staan! Potten? Plots was het me duidelijk, dat waren niet die mensen van onze groep.
Ik stond met een pot in me hand, ergens uit een tuin. Die 2cb ook he!
Verder kan ik me niet gek veel herinneren, behalve het eindstuk.
We wilde de challet ingaan, toen M me vroeg: Waar staat je fiets. Die ligt binnen aan de oplader, antwoorde ik. ( ).
Dat laatste heb ik de volgende dag moeten horen en kon me dat maar vaag herinneren.
Ik heb geen spijt van deze ervaring, het was een leuke avond.
Maar als je geen controle over jezelf wilt verliezen, kun je 2cb beter niet gebruiken op illegale feestjes. Tenminste, gebruik er dan geen xtc of wiet bij.
Ik heb enige ervaring, maar dat wil niet zeggen dat het niet fout kan lopen natuurlijk.
Gelukkig waren er genoeg ogen bij die enigzins op elkaar aan het letten waren en was dit toch een best geslaagde avond geworden!"