Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik heb ongeveer twee week geleden mijn wietzaadjes(skunk #1) laten ontkiemen en inmiddels heb ik drie (kleine) wietplantjes. Zou iemand mij kunnen vertellen of ik op de juiste weg zit of dat ik mischien iets fout doe? Want ik denk dat mijn plantjes wat te hoog en te dun zijn... Ik weet dat dit kan gebeuren doordat er te weinig licht is, maar volgensmij is er bij mijn planten voldoende licht aanwezig De plantjes staan in een (warme) kas waar gewoon zonlicht aanwezig is. Ik heb ook twee foto's toegevoegd van de plantjes. Hoor het graag"
"Bedankt voor de reactie! Ik had besloten om mijn planten in potten te laten groeien en inmiddels heb ik ze al in grotere potten gezet, ook staan ze nu buiten. In de afgelopen dagen zijn de steeltjes van de planten ook wat dikker geworden De tips zal ik zeker onthouden"
"Haha, vind ik ook! Ik heb een (grote) zak potgrond gemengd met een (grote) zak bemeste tuinaarde. Uiteindelijk had ik een kruiwagen vol met grond en hiermee heb ik één pot van 40 liter en twee potten van 45/50 liter gevuld. Ik heb geen speciale grond bij een growshop gehaald omdat ik het voor deze keer maar op deze manier probeer. Mischien volgend jaar Als de voeding op is zal ik ook vloeibare voeding toevoegen, enig idee hoelang het duurt voordat dit nodig zal zijn?"
"Ik heb een probleem! Een van mijn planten is al een aantal dagen helemaal slap en de onderste bladeren worden wat geelachtig met bruine vlekken... Ook groeit hij niet meer. Bij een klein beetje wind kon hij ook niet meer rechtop staan, daarom heb ik er maar een stokje bij gezet. Hieronder staat een foto: Ik heb niet het idee dat ik teveel of te weinig water geef... Wat zou er mis kunnen zijn? En wat zou ik daar dan mischien aan kunnen doen? Mijn andere plant is inmiddels erg gegroeid"