Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo ik ben van plan om 2-cb te doen maar ik heb wel een paar vragen en het zou fijn zijn om hier een paar antwoorden op te krijgen. - Ik heb hiervoor maar een ervaring gehad met hard drugs ik heb met een paar vrienden van mij xtc gedaan. Is het niet te heftig om dit te doen? - Kan je zien aan je pupillen of je iets op hebt? - Is een pil van 20mg niet te veel voor het eerst? - Kan je dit voor de eerste keer aan in je eentje of is het te heftig"
"en kun je 2 cb door 2en delen en maar 1 helft in nemen"
"Ik heb een kwart van de pil afgebroken en voel me een beetje apart. Het is 2 uur geleden dat ik deze heb in genomen, ik heb de pil een klein beetje afgebroken maar ik voel me een beetje raar eigelijk . Het is net alsof ik niet in mijn lichaam thuis hoor of dat ik op mijn arm heb geslapen en die niet meer voel . Dit gevoel heb ik nu over mijn hele lichaam en heb steeds het idee dat ik moet gapen of me even moet uitrekken eigelijk een beetje gevoel loos . Ik heb ook last van een steek of iets achter in mijn hoofd waar mijn nek begint en mijn kaak bijna uit mijn mond valt is dit allemaal wel normaal trouwens? Sorry als ik een beetje apart heb getypt ik kom niet goed uit me woorden en weet niet echt hoe ik het moet uitleggen."