Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik er heel af en toe speed bij en ik eet altijd zoveel mogelijk. Ik heb er de jaren hiervoor ook nog nooit last van gehad, daarom is het voor mij ook zo'n raadsel."
"Nee verder geen gezondheidsproblemen behalve vaak blaasontsteking."
"Haihai, Het laatste jaar wordt ik een aantal dagen later na gebruik super misselijk van XTC. Als ik het zaterdags gebruik begint het misselijk zijn vaak op maandagavond/dinsdag. Ik geef dan de hele dag over en voel me mega beroerd. Tegen de vrijdag begin ik me weer beter te voelen en kan ik pas weer de deur uit. Ik heb geen idee hoe dit kan en hoe ik er vanaf kom. Is er iemand die dit ook heeft (gehad)?"
"Yes!"