Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik heb een vraagje over speed. Afgelopen woensdag heb ik voor het eerst speed genomen, het was kwalitatief niet zulke hele goede speed. Ik heb toen 3 sleutelpuntjes gesnoven. Ten tijde dat ik de speed nam, had ik al een stuk of 10 biertjes gedronken en van de effecten heb ik wel wat gemerkt (opgewekter, gefocusder, energieker), maar niet heel veel. Nu wil aankomende zaterdag met vrienden het nog een keer proberen, zonder de alcohol erbij. Kan dit veel kwaad? Ik vraag mij vooral af of ik mij al zorgen moet maken om de verslavende werking van speed en of het veel schade doet aan het lichaam. Bijv. zoals bij XTC waarbij het wordt aangeraden toch een paar maanden een 'break' te nemen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!"
"Dankjewel voor je uitgebreide reactie d1g1tal1s. Ik begrijp je punt ook volkomen dat het eigenlijk nooit verstandig is om te doen en dat misschien niet zo handig is om zaterdag te nemen. Echter ben ik van mening dat ik een stabiele sociale omgeving/controle heb. Daarnaast ben ik ook niet van plan om de periode na komende zaterdag meer speed te gaan gebruiken. Ook heb ik mij ingelezen in de effecten (gewenste en ongewenste effecten van speed). Ik ben nu nog alleen benieuwd hoe verslavend speed is. Neem daarbij het bovenstaande in acht. Is het na 2x gebruiken al mogelijk om geestelijk verslaafd te zijn? Zelf acht ik de kans vrij klein, echter enige bevestiging hierover zou fijn zijn! Ik kan er natuurlijk ook naast zitten, ik ben gewoon benieuwd wat jullie ervan denken."