Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben even benieuwd naar hoe je van methadon bent overgestapt, je stond op 30 mg? Ik gebruik zelf 40 mg methadon ( al 14 jaar) en zoek naar een oplossing. Afbouwen lijkt me nogal vervelend en langdurig en via subutex lijkt het wellicht makkelijker en ook ik stoor me aan de bijwerkingen van de methadon. Naloxone wil ik niet gebruiken i.v.m. vervelende ervaringen in het verleden. Succes met je afbouw en "stay strong""