Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"r@r@77 zei: Maar diep van binnen weet ik dat het gewoon met mn zelfrespect te maken heeft, elke keer als ik weer op Bupe zit (of vroeger Meet) wil ik er per se weer vanaf... Klik om te vergroten... Is een bekend gevoel. Ondanks dat ik al 4 jaar stabiel ben op maar 30 mg methadon, blijf ik overwegen om helemaal af te bouwen. Steeds als ik het bij mijn arts voorstel verklaard hij me voor gek omdat het juist de laatste jaren zo goed gaat, zonder bijgebruik etc. Als ik dan weer even langer nadenk moet ik hem wel gelijk geven, maar diep van binnen blijft het knagen... Ik hoop dat jouw poging iig slaagt zodat deze "mindfuck" je bespaard blijft. Success!!!!!"