Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ben jaren verslaafd geweest aan ghb .me vriendin ook .die was naar de bouman ggz gegaan om af te kicken .werd in een gesloten afdeling geplaatst en volgedouwd met diazepan 80mg per dag .vervolgens werd ze ineens zonder gezet van de dia en werd er lorazepan gegeven omdat dat minder verslavend is Nou die had er dus een verslaving bij dan woord je verslaafd gemaakt aan de benzodines .kreeg psygoses tot er met . Daar hebben ze totaal geen verstand van ghb verslavingen .wat ik kan aanraden is baclofen te nemen 40mg per 4uur als je zwaar verslaafd ben aan ghb die net als ik een halfe liter per 5dagen nodig had max 7dagen .en anders 20mg per 4uur .als je echt last van ontwenning krijg neem je af en toe een diazepan erbij .maar. Niet elke dag eerste paar dagen.naar de derde of 4de dag kan je afbouwen met baclofen .en mijn is het 3x gelukt zonder dat ik in een kliniek ben geweest er af te komen .was zo dom om terug te vallen 2x maar ben nu 3jaar clean en gebruik nooit meer die zooi. Het kan wezen dat je psychisch te erg beschadingd ben .dat je wel hulp nodig heb .maar mijn is op gelukt heb nergens last van .en dat pinut zooi doet dat helemaal niet dat is nog erger als ghb en diazepan ook die ontwenning .voor degene wie echt wil stoppen gewoon baclofen alleen met uitzondering een diazepan en heel kort maar hooguit een week en je ben er van af serrieus .veel succes voor degene die wil stoppen .want als je eenmaal zo verslaafd raak kan. je zo erg psychische klachten krijgen die nooit meer weg gaan ."
"Lizzy.simpson zei: Dankje!! Dat is precies wat ik ervaren heb!!! Dat heeft toen bij mij toch echt wel tot een week aangehouden!! En toen zat ik telkens een week of mis meer eraan. En ik had er zo'n last van. Nu ben ik in enorme valkuil gevallen van 1,5 jaar en heb nu 3 weken vakantie gepakt om af te kicken. Mijn gbl afhankelijkheid 1,5 week terug omgezet in ghb afhankelijkheid. Nu nog maar 0,4ml per uur. Vrijdag wou ik beginnen met paar dagen phenibut voor paar dagen (echt maar een paar dagen!!). Maar nu schiet het me te binnen van die rare dromen.... Dus daar ben ik toch bang voor geworden..... Klik om te vergroten... Ik ben. Zelf 3x terug gevallen met me ghb verslaving en nu 3jaar clean gelukig .ik weet er alles van .had dat ook die dromen .maar dat gaat vanzelf weer weg .om ervan af te komen moet je baclofen proberen te regelen diazepan kan ook maar dan woord je daar aan verslaafd en is nog erger dan ghb Die ontwennig .baclofen is een spierontspanner versterker voor medicatie en voor minder trek in drugs .je pak gewoon in het begin 4x 10mg per dag of wat meer en dan heb je nergens last van geen ontwenning niks Zo kan je ervan af komen en het geef het zelfde gevoel als ghb als je een paar tegelijk neem niet te veel .want kan ook overdosering krijgen .als je er van af wil ptobeerd dat en je kan weer normaal leven .gun me ergste vijand dat niet zo verslaving"