Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"k heb zelf het lieftst k2 of widewidow .... maar k ga morgen ff een nieuw zakkie uit den haag uitprobere .. R.i.P. heb k al 1 keer eerder geprobeert -> k werd hele maal .. das best chill. Volgens mij kan juh rip alleen in Den Haag halen maar weet k ni zeker... verder is b52 en joop gruis door elkaar ook altijd wel een lekker paffertje"