Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Brakka Mang zei: Eigenlijk vier als je de alcohol meerekent😜 Klik om te vergroten... Juist, vergeet vooral die alcohol niet als toch ook zeker als een welliswaar legale hard drug te benoemen"
"Zijn hier geen betrouwbare thuistesten voor?"
"Perenijsje zei: Wel een beetje onrustig, veel wakker en steeds korte slaapjes zeg maar. En heel veel gedroomd. Maar totaal heb ik best nog wel wat uren gemaakt. Dus in ieder geval niet dat ik uren wakker heb gelegen ofzo 👍 Klik om te vergroten... wil elke avond weer opnienw stoppen, morgeochtenn wil ik er eigenlijk mee begonnen te stoppen met noken"
"VJ_LSD72 zei: Inderdaad mooi geschreven en duidelijk verhaal. Als je ooit zonder 2C-B komt te zitten zijn er op dit moment nog een paar leuke alternatieven: Methallyescaline, 4-HO-MET en 5-MeO-MiPT bijvoorbeeld. De Methallyescaline gaat straks in de ban. Wees er snel bij. Klik om te vergroten... Niet te vergelijken maar ben er maar één echt goed op ging"
"Bedankt voor je andere kijk op deze zaken maar ben eigenlijk al jaren niet meer op het darknet geweest vanwege juist mijn dillema wat je daar ongevraagd of anders toch minstens ongewild tegen vrijwel elk vooroordeel aanloopt dat er toch al wel is over dat gedeelte internet. Als je er éénmaal op zit gaan mijn grenzen toch wel vervagen, zeker onder invloed van al dat aanbod enals je toch maar een paar avondjes alleen bent........ Ik heb nooit gevraagd om afbeeldingen van dingen die niet mogen en ook er nooit bewust naar gezocht maar je surft er bijna te makkelijk tegen aan daar. Toen ik zo'n datapakketje had ontvangen van wat gebracht werd als " leuke jonge NL vrouwen die er wel zin in hebben" ben ik ik dadelijk daarna meteen alle accounts die ik daar had opgebouwd inclusief alle cryto munten die ik had gedelete en heb de usb stick waar de tor browser opstond er uitgetrokken en direct vernield en weg gegooid. Minstens de helft van die ongeveer 1 gig aan data was wat ik bestempel als onwettig, ranzig en zelfs hoe high ik ook was van walgde. maar ik heb ze wel gezien en dat vind ik nog steeds erg lastig. Maar toch een vraagje, dat dread waar je het over hebt gaat dat ook over die dingen die ik dus liever nooit meer wil zien of is het alleen maar over middelen gebruik en waar je die goed en gemakkelijk kan kopen?"
"Neo-Shulginist zei: Euhm.. nouja.. het ding van het darkweb is dat het verborgen is. Je moet wel actief gaan zoeken naar dingen om ze te vinden zeg maar. Er is geen Google voor het darkweb. Op Dread staan er wel advertenties voor verkopers van vendors. Maar geen wapens of kinderporno ofzo. Klik om te vergroten... Dan zou ik het misschien kunnen overwegen, thanks!!!"
"Ik heb voornamelijk willen benoemen of wel beroepen dat men ons hun op angst gebasseerde eigen moraal aan de wensen van de leden van deze best toffe en vaak oprechte die niet door wettelijke bepalingen zijn gestaaft al een (te) grote vrees voor een mogelijk door De EU oid dergelijks in de ban gaan en daar dan tegen dat moet ik wel toegeven dat je dan voor hele dure kosten komt te staan om dat hier in Nederland door de rechter te laten bepalen. En ik ben er ook zeker van dat er fonden zijn die hier graag voor willen gaan staan, al is het alleen maar omdat de overheid hier zelf in NL een wel heel erg dubieuze rol heeft en moraal verwerpelijke zaken oogluikend toe staat ik als veel gevaarlijker inschat dan het openlijk uit laten vechten hier door de leden hier die in spullen zeker moeten gaan lopend wel blijven testen en er zo de rotte appels die er ongetwijfeld zullen zijn en om die reden dan ook best bereid zullen zijn toe zullen zullen zijn en die fondsen zullen jullie wel vinden en een groot gedeelte van de juristen daarvoor zullen aanleveren aan jullie en het betekend ook op een hoop geroezemoes in de pers en dat de wil de overheid gegarandeerd proberen te verkomen hier in Nederland want dat het hele Nederlandse drugsbeleid hier een grote farce is die in weze daar mee de illegale en georganiseerde organisaties met de meeste geweldadige cties tusseb hen hier onderling uitvechten en daarmee zal moeten erkennen dat ze een deel van als dat bloed vergieten aan hun eigen handen kleeft, mede stimuliert want die wiet moet toch in de shops moeten kunnen komen en dat zelfde geld met al die rc's waar het ze hier maar niet lukt om ze in hun geheel te verbieden waar dat in ons omringende landen wel lukt.. Maar de moraal zou in mijn ogen moeten zijn dat er niets wettelijks strafbaars gebeurd hier op DF. hier kunnen juristen die weer erg duur zijn zich maandenlang over kunnen buigen maar ik schat zo in dat dat men er niets aan kan doen. En als er hier iets wettelijks niet in de haak is zitten de mods daar als de kippen boven op is mijn ervaring nu hier. In plaats voor de fights for my rights mentaliteit de mentaliteit van de angst laat regeren. waar Men sinds de politieke omwenteling van rond de eeuwwisseling van links naar rechts in vrijwel heel Europa banger is geworden en dat is opzich al triest genoeg dat men hun eigen belangetjes laat preveleren boven naar de wet te kijken en zich ergens nog hard voor al te durft te maken want op één ding moet ik jullie angsten daarin gelijk geven. Als hier in Nederland van nu iets wil zal dat gebeuren ook, linksom of rechtsom en ze komen daar inderdaad nog mee weg ook ja omdat het huidige stelsel zo is ingericht dat iedereen zijn of haar verantwoording jun afschuiven aan een andere afdeling of departement n hierbij in mijn ogen gewoon illegaal beleid voert die alles zwart hunnen maken en onlees baar te maken en /of te laten verwijnen in het heudige bewust om die redeb gecreéérde systeem hier in laten sluipen sinds rechts hier de boventoon voert, maar toch blijf ik ik bij mijn mening dat je moet gaan opstaan tegen over zulks beleid en je rug recht houd en blijft staan door het principe dat nen zich hier aan de Nederlandse wet houd en elke eerlijke rechter met ballen zal de Nederlandse wet laten preveleren boveb die vanuit Brussel opgelegde maar dat niet meer dan een papieren tijger is. Landen komen ermee weg als ze schijt hebben aan Europese wetten. Dat bewijzen wij zelf al gedeeltelijk daar de brusselse normen en die nieuwe oosblok eu landen al helemaal. en dan als laatste de opmerking van dan beginje zelf maar een website slaat natuurlijk helemaal nergens op en voelt als een aanval persoonlijk tegen mij gerichte aanval want ten eerste weet ik niet eens hoe ik een website noet bouwen en laat staan die moet leiden zowel technisch niet als operationeel en financieel en iderdaad ook juridisch niet Dus dat doe ik maar even af al een persoonlijk iets van hem naar nij toe terwijl ik hier een organisatie aanspreek op mijn visie op dingen en het feit dat die organisatie zijn haar aan haar leden hun bestaan nog te danken hebben aan het enorm grote aantalden die hier gewoon weggekoeieneerd worden met hypothtische feiten en het zich niet durven uit te spreken tegen de dingeb waar ik wel deglijk en vele met mij hier die mening ook al genoemd hebben en ze dus eigenlijk niet eerlijk de waarheid zeggen en zich maar blijven verschuilen achter een zekere moraal die het hier voor een rechtbank in Nederland mits die objectief en volgens de letter van de wet handeld. En voor de de hard werkebde mods die uitspraak neem ik terug want die was aan personenen gericht en niet aan de organisatie en bied hier dan ook mijn oprechte excuses aan. Sorry dames en heren en ik ben blij dat jullie bereid zijn vanuit een persoonlijke overtuiging dit werk willen doen in een sector die schreewt om goed ingevoerde mense die weten hoe je een webdite draaiende houden waarschijnlijk bij een grote IT jongen veel meer kunnen verdienen maar dat waarschijnlijk voelen als of ze zich verkopen aan de hoogst biedende eb hier dus duidelijk zijn vanuit een idealalisme dat zoiets mag en moet hunnen want deze website zal zeker er ook mede aan bijdragen dat er eerder misstanden signaleren die de volksgezondhoud ZEKER ten goede komen. En dan nog een laatste excuses voor eeb ieder die delap tekst moeten gaan lezen maar ik bezit helaas niet de skils zoals bijvoorbeeld @VJ_LSD72 wel erg goed kan. Ik heb altijd get gevoel dat ik mij al bij voorbaad voor mijn soms wel een wat contrversiele meningen moet verantwoorden ipv van zoals net genoemde er beroepsmatig gewend aan lijkt te zijn dingen kort en zakelijk en vooral buiten zichzelf te kunnen houden. Vind ij altijd wel weer knap en nogmaals die skils bezit ik echter niet."
"Rivalrie zei: Heb precies hetzelfde Klik om te vergroten... Merkte altijd wel dat ik seks met anderen had onder invloed die ik nuchter nooit zou doen. Dus ik werd zeker een ander persoon, een grenzeloze. Wel veel leuke dingen meegemaakt maar ook een hoop risico's genomen die ik nuchter nooit zou nemen. Maar het gelukkig altijd goed gegaan en ben nooit misbruikt of een soa opgelopen ofzo. Wat eigenlijk wel een klein wonder is denk ik nu wel eens."
"Spyro zei: Super chil vind ik deze! Klik om te vergroten... en voor welk doeleinde heb jij die?"
"Moun zei: Jaaa dat lijkt me ook geil Klik om te vergroten... Of wakker gezogen worden"