Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik had meer dan een jaar geen xtc gebruikt, ik denk dat daarom dit keer het kwartje zo hard aankwam. Normaliter neem ik op een dag feest echt maximaal 50mg speed en stop ik een redelijke tijd voor het eind van het feest, zodat ik nog enigsinds optijd kan gaan slapen! Ik denk als ik het zo lees dat het voor mij niet zo vaak meer xtc word dan! Ik weet niet of er nog verschil met M in combinatie met speed is? Of maakt dit echt geen zak uit?"
"Binnenkort twee weekjes rondreizen naar een paar campings met een camper in Duitsland. Niets is zo lekker om in de avond een blowtje te roken. Echter, mag ik dit nou meenemen naar Duitsland? Hoe zit dat precies? Daarnaast ook een feestje en wou een klein beetje (lees minder dan een halve gram) meenemen en goed verstoppen. Is de kans groot dat je aan de kant word gezet en met een drugshond word doorzocht?"
"Elke keer als ik XTC gebruik vergeet ik enorm veel dingen van een feest. Dan denk ik de dag of week erop als ik filmpjes zie van "huh, had deze DJ die track gedraaid?" Ik kan vaak wel de main highlights van een feest herinneren maar daar blijft het ook bij. Nu ben ik afgelopen feesten voornamelijk overgestapt op een klein beetje speed waar ik dit probleem totaal niet mee heb. Hierbij doe ik af en toe een kwartje xtc bij om het euforisch gevoel te hebben, waarbij de vergeetachtigheid minder is (dacht ik).. Echter, afgelopen feest pakte ik een kwartje XTC laat op de avond met speed waarbij ik echt extreem hard ging... Weinig euforisch gevoel maar echt heel hard in m'n hoofd en je raad het al... Kan weer weinig herinneren van de ~2 uur aan sets daarna.. Is hier eigenlijk iets tegen te doen? Want vind het enorm zonde als ik niet enthousiast naar een feest kan terug kijken. Ik baal er eigenlijk meer van dat ik het merendeel ben vergeten. Als ik het er met vrienden over hebben ervaren zei dit dus totaal niet zo, was erg benieuwd of andere mensen dit ook hebben."