Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"y20 zei: Hallo allen. Ik ben vrijdag avond aangehouden na het wat te hard rijden. Daarna in speeksel test gehad die positief uitsloeg op thc . Mee naar bureau en bloed laten prikken nu wachten op de uitslag... maar ik verwacht het ergste. Is er iemand die toevallig de brochure over rijden onder invloed met mij kan delen? En zijn er mensen die ervaring hebben met het waarschijnlijk komende onderzoek van het cbr? Ik weet dat het dom was en ben daarom ook meteen gestopt met blowen te laat helaas maargoed... Klik om te vergroten... Ik heb m voor je die brochure geef je mail en ik stuur m op, ik zit met de zelfde situatie. ik zie dat sommige je aanraden om te zeggen dat je moet zeggen dat je niet onder de invloed voelde ondanks dat er thc in je bloed zat, als je dat doet wordt er aanname gedaan van een hoge tolerantie en misbruik en dan kan je rijbewijs helemaal vergeten"