Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1.70 62 Kilo"
"Weg gehaald wegens prive redenen. Diep van binnen weet ik ook wel waar het probleem zit!"
"Ik ga zaterdag weer eens aan de truffels, maar kan ik daarna GHB pakken? Ik meende dat truffels ook een downer is."
"Hallo, Ik zit al een jaartje met een aantal vragen.. Ik zit nu zoon 2 jaar elk weekend aan de drugs. Laatste jaar krijg ik allemaal vage klachten zoals raar gevoel op de borst, zwaar gevoel in me linkerarm en dat soort vage klachten. (Ook door de weeks) Ik heb ongeveer 1.5 jaar elk weekend pillen gebruikt. Ben al eens in het ziekenhuis geweest omdat ik een Angstaanval kreeg en dacht dat ik dood ging.. (Kwam door de pep) Nu zat ik dit weekend aan de 2-CB en kreeg ik een raar drukkend gevoel in de rug tussen de schouderbladen, daar ging ik mij dus druk om maken want die klacht staat ook wel bekend als een hartprobleem. Door al dat denken kreeg ik ook last van een zwaar/dof gevoel in me linkerarm, en later ook raar gevoel op de borst, 10 min later werd ik ook licht in me hoofd. Dat heeft zo de hele trip aangehouden, later bij een vriend thuis trok het langzaam weg. En ben ik door gegaan met GHB, voor de rest geen klachten gehad. Is dit een Angstaanval geweest? Of is dit echt een hartprobleem? Heb de problemen ook door de weeks, maar het kan ook zijn dat mijn hersens mij voor de gek houden.. Want ben bang dat ik wel iets met het hart heb. Want als je lang genoeg gaat denken dat je last van je voet hebt, krijg je dat ook Ik ben 18 jaar, 1.70 groot en weeg 62 kilo. Nu kan ik jullie reactie's wel raden: Ga langs de huisarts voor de zekerheid. Maar ik kan daar moeilijk aankomen met mijn ouders en zeggen ik gebruik 2 jaar drugs mam.. Zijn er mensen die deze klachten ook hebben?"
"Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Maar zo snel al hart klachten? Vrienden van me gebruiken al 4 jaar volop"
"Kan het niet gewoon "tussen me oren zitten"? Ik ben al een jaartje bang om een hartaanval te krijgen door die klachten? Ik ben door veel lezen op internet wat erg dom is erachter te komen wat de klachten zijn. Als ik nu wat voel denk ik gelijk "kut" .."
"Tja, dan moet ik even langs de dokter. Iemand enige idee of de EHBO hartfilmpjes kan maken?? Ik ga zaterdag na een feestje, mischien kan ik daar even langs de EHBO gaan."
"Minder gebruiken of zelfs stoppen ga ik zeker doen. Maar wat bedoel je met onregelmatige hartslag?"
"boenkeng zei: tik....tik....tik.tik.tik.tik.....tik....tik..tik.tik....tik Klik om te vergroten... Nee, Heb ik niet"
"Ik heb 3 keer truffels gehad 15g per keer. Ik kreeg toen alle 3x schokjes in mijn hoofd. is dit normaal?Voelde erg appart"