Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ketamine is redelijk onschuldig, bij veel en langdurig gebruik kan je inderdaad last krijgen van k-cramps of blaasproblemen. Als je het zo weinig gebruikt denk ik dat 6-10 bier meer schade doet dan een klein beetje keta."
"Hallo allemaal, Na het snuiven van cocaïne voel ik een soort benauwd gevoel bij mijn huig. Ik kan ook niet echt meer goed slikken. Op internet kan ik hierover niet echt iets vinden. Heeft iemand anders dit ook of weet iemand wat dit zou kunnen zijn?"
"Roze Olifant zei: De allereerste coke die ik ooit had, heb ik laten testen. Was niet versneden en ook nog eens heel zuiver (meen 83% zoiets? kan dat? echt maximaal zowat), en toch had ik dat daar ook bij. Viel me toen direct op. Ik wist helemaal niet dat coke zo verdovend was, maar ze gebruikten het ook niet voor niets vroeger als plaatselijke verdover. Ik heb het met de ene coke wel erger gehad dan met de andere, mogelijk te maken met hoe ik het gebruikte of snoof (ik heb altijd vrij minimale hoeveelheden cocaïne gebruikt en ben overall geen doorgewinterde snuiver), óf inderdaad met wat erin zat want heb het na die eerste keer nooit meer echt laten testen. Zo vaak heb ik ook geen coke thuis gehad trouwens, maar dat met die verdoving van m’n tanden, gehemelte of ook gewoon neus zelf was wel een terugkerend iets hoor, in meer of mindere mate. Het is volgens mij een algemene misvatting dat als coke (flink) verdooft, dat het dan sowieso versneden/rotzooi is. Maar zoals ik al zei kán lidocaïne o.i.d. worden toegevoegd om dat effect na te bootsen dus je weet het uiteindelijk alleen door het te testen. Klik om te vergroten... Dit heb ik ook, heb ik ook bij 4mmc en 3mmc. Zo'n raar gevoel, maar weet wel dat die gaat inkicken zodra ik het spalkje achter mijn voortanden voel."
"Jen2ke zei: Hallo allemaal Ik wil deze avond 4MMC gebruiken nu hoop ik echt ook dat het 4is en geen 3 zijn er mensen die weten hoe je het kan herkennen. Ook wou ik eens vragen wat zo de standaard dosis ( verstandige dosis ) is ik zou niet graag hebben dat ik er teveel van snuif daarom deze vraag. Misschien speelt gewicht ook een rol ik weeg bij deze 91 kg alvast bedankt allemaal ✌️ Klik om te vergroten... Buiten alle onserieuze reacties om, je kan dit wel zien. 3mmc is meer poederachtig, 4mmc is meer kristalachtig en het ruikt allebei anders. Maar dat is iets wat je wel moet kunnen herkennen dus eerder gezien hebben. Ik zou zeggen neem een lijntje, dan voel je wel aan de pijn of het 3mmc of 4mmc is."