Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, een paar vragen. Gebruik je slaapmiddelen? Welke gebruik je? En welke slaapmiddelen zou je nog wel een keer willen uitproberen die je nog niet hebt gebruikt? En kom je makkelijk aan je slaapmiddelen? Of gaat dat moeilijk?"
"Oxazepam 10mg Diazepam 10 mg Lormetazepam 2 mg Zolpidem 10 mg Ik heb ze hier liggen. Maar ik gebruik het zelf niet."
"Temazepam en zopiclon. Ik hoef ze niet meer."