Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lekker in het weekend houden! Heb voor 1,5 jaar dagelijks geblowt, ben er een soort van mee opgegroeid. Veel mensen in m'n omgeving deden het en ben het toen, mede door stress, ook dagelijks gaan doen. Ben er ook erg vrij in opgevoed en moet zeggen dat ik dat erg prettig vond omdat ik het anders toch wel op straat met vrienden had geprobeert. Bij me pa wist ik tenminste dat hij goed voor me zorgden Nu ben ik gestopt omdat het gewoon niet meer ging, paniek aanvallen en hartkloppingen lieten me ermee stoppen. Maar er voor altijd vanaf blijven zou ik zeker niet doen! Dus; Ja, ik hielt het daadwerkelijk vol. Maar het is niet aan te raden. Heb een hoop verneukt, en de poster boven mij heeft 100% gelijk!"
"Zag dit net langs komen op NU.nl: Een op de drie blowers gebruikt dagelijks (http://www.nu.nl/binnenland/2553350/drie-blowers-gebruikt-dagelijks.html)"
"Of je kan contact opnemen met een gespecialiseerde arts van de Brijder Stichting. http://www.drugsinfoteam.nl/ -> zie menu -> Medisch Spreekuur"
"Inderdaad kun je wel even langs de dokter gaan, je heb last van paniekaanvallen door de stress. Wiet en cafeïne kunnen dit versterken! Doe even rustig aan, denk goed aan je ademhaling. Ga toch even langs de dokter. Maar maak je vooral niet te gek in je hoofd"
"Ik zou zoals eerder vermeld als eerste keer gewoon rustig een hijsje nemen, valt deze lekker. Geniet er dan van, voel je na verloop van tijd niets, neem er dan nog eentje. Verslaafd worden is erg moeilijk, het kan sneller een gewoonte worden. Maar echt verslaafd raken aan wiet, daar heb je toch wel een paar maanden van regelmatig-dagelijks gebruik voor nodig Wees vooral niet te zenuwachtig en geniet, het is voor de meeste een hele lekkere, slome en rustige ervaring Have fun!"
"Hoi, In het weekend van 4/5 juli heb ik op Ruigoord voor het eerst XTC gebruikt. Stom genoeg deed ik met m'n vrienden mee, die dit al een keer eerder hadden gedaan. Ik nam een pilletje van 180/160mg. in een keer, ging SUPER goed. 5/6u later werkte hij uit en besloten we er nog 1 te nemen. Ja, ik vond het te gek en zag het gevaar niet zo in. Dus: 2 Pillen van 160/180mg. tussentijd van 5/6u en een lichaamsgewicht van 78kilo. (jaja, het was dom!) Ik kwam er te laat achter dat je niet te veel water moet drinken. 1 glas per half uur is genoeg en ik denk dat ik 3/4 flesjes per uur naar binnen gooide. Hier ging ik dan ook even van over m'n nek maar ging daarna weer lekker verder! Maarja, genoeg over de ervaring, ik zit met een probleempje en vroeg me af of jullie dit herkennen; Het is ondertussen bijna 4 weken verder en heb er nog steeds last van. De eerste week na gebruik was ik flink ziek, buikkrampen en hartkloppingen/zweten, ik blowde in die tijd ook nog vast, sowieso elke avond 2 sticks. Ik stak en stick op en begon flink te hyperventileren, dit komt omdat de THC je paniekcentrum kan versterken als je als een beetje paniekerig bent, en de XTC had dat centrum ook een een klap gegeven. Nu 4 weken later, ik heb nog last van hartkloppingen. Misselijkheid en buikpijn, en m'n zicht is een beetje wazig/droge ogen, hyperventilatie, vergeetachtig en af en toe ook een beetje een onrealistisch gevoel. Bloed laten prikken omdat de dokter dacht dat het bloedarmoede was. Maar m'n hart (ze heeft geluisterd, geen ECG), bloed en zuurstof-niveau waren perfect. Ik merk trouwens wel dat het een beetje minder wordt, misschien ook omdat ik het nu accepteer en niet zo paniek. Nu mijn vraag, herkent iemand dit? Gaat het over? Moet ik weer naar de huisarts of even lang de gespecialiseerde artsen van brijder? Ik hoop dat ik hier andere groentjes ook mee help, leer van mijn fouten! Groeten, W."
"Morningweedzor zei: Het eerste wat mij te binnen schiet is dat je flink bezig bent geweest. En dat ik het dus ook niet raar zou vinden als je even een paar dagen of maximaal een week ziek zou zijn. Maar 4 weken vind ik wel erg lang man. Maar ik denk dat stress ook wel een flinke factor is. Want je bent er volgens mij 24u mee bezig en dat kan je zelf ook fucked up maken Klik om te vergroten... Klopt, helemaal in het begin. Elk pijntje of dingetje wat je voelt maakt je helemaal knetter gek! Bang voor dit, bang voor dat. Heb inderdaad ook behoorlijk wat stress, blowde niet voor niets Heb nog steeds wel last, maar die paniek aanvallen zijn gelukkig wel weg Contactpersoon bij Brijder Stichting vindt het verstandig als ik binnenkort even langs kom, moet ik maar doen dan."
"rr00 zei: ...De hoeveelheden die je hebt gebruikt zijn fors, zeker voor een eerste keer, maar niet zo bizar dat ik me er erg druk over zou maken. Op dit forum wordt over het algemeen voorzichtig gebruikt, maar denk dat er genoeg mensen op feestjes zijn die op een avond zo 4-5 pillen wegzetten. Klik om te vergroten... Ik lees inderdaad veel over mensen die op een avond meerdere pillen naar binnen schuiven. Dat heeft me wel gerust gesteld, natuurlijk loop je hersenschade op, maar in mijn geval zou het wel mee vallen. De meeste klachten komen voor na meerdere keren gebruikt te hebben. Ik denk dat stress mij inderdaad erg lastig valt op het moment en het stoppen met blowen is ook een gemis qua rust."