Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit probleem had ik afgelopen donderdag nog toen ik uitging ik had een kwart op zo rond half 10 (roze michus 100g) waardoor ik weinig voelde, nam rond half 11 de andere drie kwart in 1 keer in. zat al aardig aan het drinken van: bier, cola, water. ik merkte na 6 drankjes dat ik helemaal niet hoefde te plassen. toen ik het weer wat wammer kreeg heb ik nog meer gedronken, ik besloot om met een vriend sigaretten te halen 3 cafe's verderop. Ik zei: bestel even een fanta en haal dan onze sigaretten. ik drink me fanta op, en voordat mijn vriend aanloopt liep ik al weg omdat ik iets opvoelde komen in mijn keel. Me vriend kwam net aanlopen toen ik wegliep en riep me. Ik zei kom aub even zitten in die hoek bij die stoelen. Toen merkte ik dat ik moest kotsen en kon mezelf niet inhoude er kwam alleen veel lucht uit me mond en een hele rare boer, me lichaam bewoog ook helemaal mee. Dus hij sleurt me de club uit en we gingen naar de openbare wc's. Heb daar 2 uur gestaan met me broek naar beneden maar er gebeurde niks. Toen de clubs aan het sluiten waren liepen we terug. Ik voelde me normaal alleen merkte ik dat als ik op en neer ging of heen en weer, al het drinken ook door mijn maag ging. Vervolgs stappen we de auto in ik zei al laat mij voorin zitten, je weet nooit wat er gaat gebeuren. en ja hoor 100 meter voordat we er zijn voelde ik hem enorm en deed snel het raam open weer een droog geluid uit mijn mond en kotsbeweging. Toen dacht ik he dit voelt best heel goed wat ik doe. Dus ik uitstrekken en ja hoor nog 3 keer. Daarna niks meer gevoelt alleen half uur onder de douche gestaan voordat ik kon plassen heb het zeker 8 uur ingehouden. Geen leuke avond dus."