Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
""
"Dit is mijn plant.Het is een early girl hij staat er al sinds mei en ze ruikt al flink =). { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"@Peptalk De pot is 45L dus dat is denk ik wel goenoeg :P. Voorderest groeit mijn plant perfect met dit weer.Ik ben ook begonnen met voeding geven (misschien een beetje laat maar beter laat dan nooit..) Ik zal als ik thuis ben weer foto's maken ."
"Zo even een update. Ik geef mijn plant Bio-Forte (plantversterkend) en Pokon. Fototje.."
"Ik was dus eerst naar de smartshop gegaan maar daar zijden ze me dat ik een hele voedingslein moest nemen en dat ik anders ook gewoon pokon kon gebruiken."
"Beetje lang geleden gepost mja.. Hij is weer lekker gegroeid alleen krijg ik een paar gele blaadjes =/. Ach ik denk dat ik me daar maar niet te druk om maak :P."
"Hmm ze begon erg laat.. Hopelijk word het nog wat maar ik vrees het ergste.."
"Ik denk dat ze 3 weken geleden zijn begonnen met bloeien. Ik gebruik inderdaad geen bloei voeding maar ga binnenkort wel even langs de growshop."
"Nee helaas hij past er al een hele tijd niet meer in :P."