Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen kent er iemand het medicyn Nobitten? enkel te verkrijgen in Belgie/luxembourgh myn vraag is of iemand dit al heeft genome en of je der high van kunt worden lijkt my alleszins een gevaalyke drug alle info welkom hier!!!"
"Hallo iedereen, ik heb een vraagje over het roken van het poeder van trekbommetjes: er zit 'pyrotechnische sas' in, kan je high worden als je dit oprookt? (of snuift?) Ik heb een keer op national geograpic gezien dat dat kon, maar was toen nog jong en weet het niemeer juist. Is het dus mogelyk om van deze stof high te worden? of smaakt t gewoon vuil en moet je er dan van spauwen? persoonlyke ervaringen altyd welkom"
"hellow kan er iemand me een lystje bezorge met alle soorten nepdrugs, ik bedoel dus alle middelen waar geen verboden stoffen in zitten, ik mag geen drugs meer van mn vriendin en ben dus ook al een jaar lang gestopt, maar nu mag ik zelfs nie meer verkope,dus nu wil ik zelf wel nog wat experimenteren met dingen zoals salvia, ether,..."
"ja ik had het gewoon is gezien op netional geograpic, nooit geporbeert toen maar het was overlaatst weer kermis en moest er aan denken"