Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mensen van dit Forum, ik lees al een hele lange tijd mooie tripreports van van alles en nog wat. Voor het eerst zal ik zelf iets plaatsen op dit forum. Nu ik dit report schrijf heb ik een uurtje geleden dit middel gebruikt. Ik heb het besteld op internet en ik heb het vandaag binnengekregen. Nieuwsgierig naar dit stofje was ik heel erg want ik zit al maanden te kijken en te lezen over DMT. Het probleem is alleen dat ik nergens echte DMT kan vinden dus daarom heb ik deze “variant” gekocht. Ik ben 86 kilo zwaar, net 18 jaar en heb ervaring met verschillende soorten drugs, voornamelijk wiet, paddo’s en truffels. De setting was gewoon mijn woonkamer, dit is een lekkere rustige omgeving. Ik pakte de benodigdheden, dit was een glazen pijpje speciaal voor DMT, een aansteker en ongeveer 10 mg 5MeO-DMT. Ik was er klaar voor hoewel ik wel heel erg zenuwachtig en ook een beetje bang was voor het effect. Maar toch heb ik het gedaan, ik verwarmde het glas waardoor het begin te dampen. Geleidelijk nam ik een hijs, hield ik even binnen en ademde uit. Dit herhaalde ik nog een keer en daarna leunde ik achterover om het effect te gaan voelen. Ik voelde heel snel effect, ik voelde me erg oncomfortabel en ik keek om mij heen maar eigenlijk was het alsof er mentaal aan mijn hoofd werd gezogen. Ik was voor 1 minuut in een hele vage waas waar ik mij niet prettig in voelde, ik tripte niet maar voelde mij gewoon een beetje gek en naar. Na 10 minuten nam ik nog een hijs en toen gebeurde vrijwel hetzelfde. Het voelde een beetje als het begin van een salvia trip, wat mij ook nog nooit is gelukt volledig voor elkaar te krijgen. bedankt voor het lezen, ik vraag mij alleen af hoe een echte trip op dit middel zou zijn en wat er nou precies gebeurde en wat ik evt beter kan doen?"
"RDOO zei: Dit klinkt alsof de trip simpelweg niet gelukt is. Als ik lees hoe je het hebt gerookt, verbaast me dat eerlijk gezegd niet. Ik heb afgelopen jaar zelf 2 keer 5-meo-dmt gedaan. Bij het roken moest ik langzaam inhaleren totdat mijn longen vol waren en daarna nog 3-4 kleine heisjes om het ‘maximale’ eruit te halen. Vervolgens moest ik het zo lang mogelijk inhouden. Voordat ik ik überhaupt aan uitademen toekwam was ik al volledig vertrokken. Ik hoop dat je hier wat aan hebt voor de volgende keer. Wil er nog wel even bijzeggen dat dit geen middel is om even op jezelf te gebruiken mijns inziens. Voor zover ik weet is het het sterkste tripmiddel dat er is en voor mij was de trip zelf dan ook in alle facetten het meest intense, overweldigende en onbeschrijfelijke wat ik ooit heb meegemaakt. Tevens ook met meest helende. Ik heb het dan ook onder begeleiding van een sjamaan gedaan. Dat raad ik iedereen aan aangezien de ervaring oprecht buitenmenselijk is. Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie, ik ga er in een ieder geval een beter moment voor uitkiezen om dit te doen. Want ik merkte wel dat dit inderdaad heftig spul is."
"Hallo mensen van dit Forum. Ik heb gister voor het eerst lean gedronken wat bestaat uit codeïne en promethazine. het leek mij interessant om het een keer te proberen. Ik heb 50 ml in een spritefles van 1.5 liter gedaan en ik heb de fles opgedronken in omgeveer een half uur. Het smaakte best lekker en had een mooie lichpaarse kleur. na 5 minuten voelde ik het al, ik kon maar op een ding focussen en alles werd iets slomer alsof ik stoned was. Na een tijdje ging ik een lekkere joint erbij roken en dat voelde erg goed. Ik heb een joint nog nooit zo lekker gevonden. Op dat moment had ik een heel erg stoned en dronken gevoel tegelijk. Muziek klonk erg goed en ik begreep niet veel wat mijn vrienden zeiden. Ook had ik extra veel honger wat ik normaal niet zo heel erg heb als ik heb geblowd, dus ik een paar zakken chips gegeten tijdens een film en ik ben op een gegeven moment gewoon out gegaan. De volgende ochtend werd ik wakker om 15:00 en herinnerde ik me vrij weinig van de vorige avond. Alles was een blur en ook heb ik geen idee wanneer ik in slaap ben gevallen. ik vond het het geld zeker niet waard maar wel leuk om een keer geprobeerd te hebben. mvg, v"