Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zit bijna altijd op me praatstoel :P Ik vind het fijn om te roken en te blowen Als ik in me eigen wereldje ben door teveel coke dan wil ik alleen zijn.. Ik ben dan wel erg onrustig en dan ga ik tutten in huis. Ben nu ook zwaar onder invloed wat al even een tijd geleden is maar heb hem toch goed zitten pffff haha... heb net kip siam gemaakt alvast voor morgen :P"
"iemand idee voor scriptie wat betreft drugs en alcohol??? Ik ga na de zomervakantie verder met mijn sph opleiding. Ik ga afstuderen joehoeee... Ik heb vorig jaar een minor verslaving gedaan en dit blijft me gewoon boeien. Ik wil eigenlijk afstuderen met als onderwerp drugs en alcohol. Heb verder nog niet echt ideeen maar misschien hebben jullie die wel door de ervaringen met alcohol en drugs. Ik gebruik zelf vanaf mijn 15e alcohol en wiet. Af en toe coke.. Heb de afgelopen 10 jaar van alles uitgeprobeerd dus de ervaring is er... maarrrrr ik weet gewoon nog niet wat een interessant onderwerp zou kunnen zijn. Bedoel er is natuurlijk genoeg bekend Wat al een tijd in mijn hoofd zit is iets met jongeren die binge drinken... Dat gebeurt veel, heb ik zelfs ook gedaan maar is behoorlijk eng eigenlijk als je bedenkt wat voor schade dit aanricht! Wat me wel cool lijkt is een project oprichten die zich richt op deze jongeren. Wie wil er meedenken of heeft iets waarvan je zegt dat zou een onderzoek waard zijn? hoiiii"