Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hmm rasta als het om rollen gaat, misschien ook wl een next john player special dan weer als ik geld heb :d trekken zotjes"
"Ongeveer een jaar geleden heb ik voor de eerste keer een joint gerookt. Wel eigenlyk waren het er twee maar dat maakt volgens my niet veel uit. Nou allereerst vond ik het best wel lekker, ongeloofelyke lachkick enzo. Vol met zelfvertrouwen ging ik dan naar myn maat z'n kot en daar heb ik dan die zogezegde stan-by ook meegemaakt. Na twee uur begon het wat uit te werken maar dat leek meer op een kwartiertje fast forward. Er was een waas voor m'n ogen en op de momenten dat ik er weer doorkwam trok die even weg, maar dat kon ik maar 10 sec volhouden. Het enige irritante wat in wel had was een sloomheid en iets van "wauw wat is de wereld toch saai" nadien."