Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, 64 jaar en nooit drugs gebruikt. Oxicodon / Oxinorm (dispenseerbaar) voorgeschreven gekregen 5MG, later 10 MG en nog later 20 MG. Er zijn eind vorig jaar meerdere opeenvolgende dagen geweest dat ik een hele doos van 20 MG innam, dus 28 tabletjes van 20 MG = 560 MG per dag. Ik ben nu al 6 dagen volledig gestopt met die OXI. Zwaar! Vrienden hebben mij verwittigd dat zo'n hele doos dodelijk kon geweest zijn. Klopt dit? Weet iemand vanaf welke dosis je in levensgevaar bent? Alvast bedankt. Vriendelijke groeten, JPNjuniseatnu"
"Beste Mindless, een hele doos heb ik slechts 3 of 4 keer gebruikt in 18 maanden tijd. Meestal NAM ik 8 Ã 12 tablets van 20 MG per dag. De oorzaken van de pijn is gekend en er bestaat geen oplossing voor, geen alternatieve pijnstillers, geen accupunctuur enz... Een lichaam van 64 verpakt in een lichaam van 90. De gevaren van oxicodon zijn mij heel goed bekend en ik heb zeker urenlang, dagenlang zo veel mogelijk opgezocht. Groetjes, JPN zevende dag zonder gebruik)"
"Vandaag in het de negende dag en dus gisteren was niet de zevende dag maar wel de achtste. PS: die tekst van C.G. Jung is absolute top! Het gaat wel maar ik heb heel veel spierpijn in beide benen. Zalfjes helpen totaal niet. Ook regelmatig spasmen die ik niet onder controle kan houden. Als je daar info over weet, welkom! MVG, JPN"
"Vandaag tiende dag "Cold Turkey" Grtz, JPN"