Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Drientje zei: 100 mics is ook een leuke en heftige trip maar als je meer neemt kom je in een heel diep psychedelisch niveau. Wat eigenlijk alleen maar te hanteren is als je ervaring hebt met hoge dosissen op een veilige en rustige plek. Klik om te vergroten... Ik snap waar je naar toe wilt. Ik ga binnenkort denk ik eens voor het eerst in mijn eentje trippen, dan is dieper gaan ook een stuk makkelijker/leuker denk ik zo. Dan neem ik denk 1 maya = 180 mics. In tegenstelling tot wat ik gewend ben=100 mics. Maar goed, ik vind zo ahrd trippen zeker wel relaxt en voor even super leuk maar als ik me dan al bedenk dat dat heftige plateau zon 5 uur aanhoudt pffff. Dat vind ik zeker HET nadeel van lsd."
"Ik denk niet dat je al zo vlug kan oordelen erover, en kan zeggen dat het mentaal én visueel onderdoet voor lsd of paddos. Volgende keer er gewoon 2 of 3 nemen dan, en dan kijken of het nog onderdoet!?"
"gNuxx zei: J0rrit zei: Drientje zei: 100 mics is ook een leuke en heftige trip maar als je meer neemt kom je in een heel diep psychedelisch niveau. Wat eigenlijk alleen maar te hanteren is als je ervaring hebt met hoge dosissen op een veilige en rustige plek. Klik om te vergroten... Ik snap waar je naar toe wilt. Ik ga binnenkort denk ik eens voor het eerst in mijn eentje trippen, dan is dieper gaan ook een stuk makkelijker/leuker denk ik zo. Dan neem ik denk 1 maya = 180 mics. In tegenstelling tot wat ik gewend ben=100 mics. Maar goed, ik vind zo ahrd trippen zeker wel relaxt en voor even super leuk maar als ik me dan al bedenk dat dat heftige plateau zon 5 uur aanhoudt pffff. Dat vind ik zeker HET nadeel van lsd. Klik om te vergroten... als je nu al zo denkt, zou je het dan wel doen?! Klik om te vergroten... Jawel, t hoort er eenmaal bij."
"Ow oke, dit is wel geruststellend. Dus je kan niet opeens nok gaan terwijl je je niet zo hee moe voelt ofzo, dat je opeens uit t niets neervalt?"
"Frisian User zei: Mooi verslag wij hadden gister ook 2cb tot ons genomen (witte rolls roys) maar heb er echt zo goed als niks van vernomen, (eerste en haflje, toen nog een halfje en toen nog een halfje) iemand een idee hoe dit komt ? ik denk zelf dat het slechte XTC pillen waren, ook totaal geen visueelen oid. erg jammer Klik om te vergroten... Het kan zeker xtc zijn, maar wat ik gelezen heb is dat 2cb pilletjes vaker rond de 15 mg zijn. Dus dat betekent 7,5 ( voel je niks van ), erna nog eens 7,5 ( voel je nagenoeg ook niks van aangezien de 1e dan al afgebroken is ) en erna 7,5 idem dito."
"2C-G-5 zei: Heb tijdje terug ook eens 2C-B geprobeerd, was mn eerste keer en heb toen 15mg in een capsule genomen en met mijn 100kg heerlijk hard gegaan, visuals had ik niet heel erg, een klein beetje van die gezicht vervagingen wat je met truffels ook hebt, heerlijk. vind 2C-B tot nu toe samen met MDxx de lekkerste stimulanten die er zijn. Klik om te vergroten... je moet ook zeker 30 mg nemen dan, vooral met 100 kg."
"Re: [TvdM oktober 2007] Kom stemmen (tot 22 oktober)! dit gaat over 2007???"
"DarCness zei: Vaag verhaal .. maar wel leuk Ik heb het maar 1 x gehad dat ik terug was op het feest .. Jammer me ma kwam de kamer binnen lopen toen net me favo dj draaide Me moeder was ongerust en ze hoorde iets dus kwam even kijken .. En uiterraard mijn moeder vondt dat ik teveel had gedronken .. *gelukkig had ze niets door * Was me een dagje wel toen ! CEV's Geweldig maar afentoe heel irritand ! Vooral als je met een paar vrienden zwaar uit je plaat bent en Je krijgt alleen maar CEVs nou dan wordt je gek hoor Klik om te vergroten... dan doe je je ogen toch open."
"Ik voelde de laatste keer ook echt een sterke aanwezigheid, wel een evil aanwezigheid zeg maar. hij zei niks geloof ik maar toch had ik het idee dat hij me vroeg of ik de wereld inwilde, toen gooide hij me echt zo weg leek het waarna de trip opeens afnam helaas."
"zijn de mayas echt tussen de zoveel microgrammen in? Dacht gewoon rond de 180, maar varieren die echt zoveel?"