Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Miss kun je het beste lowriders kopen, deze plantjes groeien meestal niet hoger dan een meter, ze zijn niet breed. t is als het ware een lange top Ik ben ook benieuwd wat ik voor een lampen nodig heb voor mijn plantjes die ik binnen wil kweken, zelf zat ik ook aan lowriders te denken. ik weet alleen niet hoeveel lampen ik nodig heb voor 1 vierkante meter. Volgens mij hebben de planten 12 uur licht en 12 uur donker nodig alleen weet ik dat niet zeker is er iemand die hier meer verstand van heeft? en misschien meer tips en dingen die ik MOET weten hierover?....Graag!! Gr, J.B"
"Dus de lowriders kunnen 24 uur per dag licht krijgen? het zal dus ook niet uitmaken als je hem s'nachts uitdoet? Ook las ik ergens op dit forum dat je natrium lampen kon gebruiken..??? Je hebt dan Hpi nodig voor de groei en Hps voor de bloei, klopt dit? Ik ben laatst even langs de Gamma geweest en gevraagd wel hout het best tegen warmte kan, zij vertelde mij dat ik het beste multiplex kan gebruiken, terwijl hier boven aan de topic gezegd wordt dat LoveWiet mdf platen gebruikt. Ook de binnenkant van je hok moet gewit worden, omdat wit het licht weerkaatst. Verder heb je nog twee computer ventilatoren nodig om lucht aan en af te zuigen. En uiteraard de voeding voor de planten. Ik vraag me af of al het bovenstaande klopt? Heeft iemand betere ideeen of suggesties dan hoor ik dat graag P.s Ik heb nu 4 planten buiten staan en wil deze eigenlijk in het huis zetten, is het nodig om hier dan voor de laatste paar weken lampen boven te hangen? Thanks!!"
"@ Gtje, Wat voor een lamp heb ik dan nodig met 250 watt? Ik las ergens anders al dat je aanbeveelde om het aan de binnenkant te witten, maar is het bij mdf ook noodzakelijk dat je dit aan de buitenkant doet? Hoe werk ik dit hout af? eerst schuren, dan grondlaag en klaar? in een hokkie van 80x80 en 1,5 hoog heb ik dan voldoende aan 1 .... Hps lamp van 250W? En nog iets, wat is een scrog opstelling? En wat voor lekkers is er dan nog meer voor binnen? Lowriders zijn dus neem ik aan zelfbloeiers, maar heb je geen zelf bloeiers, groeien je plantjes dan niet boven die 1,5m uit? Thanks!"
"De plantjes zien er leuk uit!! Zelf heb ik ook wat plantjes in mijn tuin staan, maar vanwege het slechte weer dat er waarschijnlijk snel aankomt wil ik ze eigenlijk binnen zetten, is dit mogelijk?? Hebben de planten dan ook nog lampen nodig? zoja wat voor een lampen? Alvast bedankt!"