Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen ik ben eddy uit zwolle en lees al een tijdje mee hier op het forum. Lees graag hier op het forum en heb nu besloten om mijn eigen verhaal hier te plaatsen. Ik ben 25 jaar en het is allemaal begonnen toen ik 13 was met een jointje in het begin, Af en toe maar na een tijdje elke dag heb dit heb ik zo'n zes jaar gedaan. tot ik paniekaanvallen kreeg En 3 keer knock out ben gegaan in 4 maand tijd. Ben hier accuut mee gestopt zonder einige moeite. Inmiddels was ik op mijn 16e begonnen met xtc en speed. Speed heb ik ongeveer een jaar gebruikt en daarna mee opgehouden niet echt mijn ding. Xtc gebruik ik nu nog een paar keer per jaar zo'n 5/6 keer per jaar. Op mijn 20e ben ik begonnen met cocaine snuiven eerst zo,n 1/2 keer per maand. Maar na zo,n 4 maanden elke week dus snuif nu al 5 jaar elk weekend cocaine. Elke zondag denk ik ik stop en ben dan vol goede moed tot donderdag, Dan begint de drang weer te komen en als het dan vrijdag is hou ik het niet meer vol. Dan ga ik weer kopen op vrijdag/zaterdag ga ik de stad in naar de kroeg met me maten. Die trouwens ook allemaal gebruiken en daar gebruiken we altijd onder het genot van een biertje. En zo is de circel weer rond en is het weer zondag en wil ik weer stoppen en de week erna, Begint alles weer opnieuw ben hier zo klaar mee maar tog doe ik het weer elke keer. Sorry voor eventuele type fouten bericht is verzonden vanaf ipad."
"Bedankt voor je reactie smartie Ik gebruik enkel in het weekend heel soms doordeweerks bijvoorbeeld Als ik wat over houd neem ik op maandag wel eens wat een paar puntjes Maar nooit veel. In dat opzicht heb ik er nog wel enige controle erover gelukkig. Ik ga die site van je bekijken en ermee aan de slag ben er zo klaar mee bah"
"Hoi whoop bedankt voor je reactie. Je slaat de spijker wel op zijn kop mijn probleem is precies wat jij zegt. Ik zie het een beetje als een horde die niet te nemen is. Omdat ik vast zit in die spiraal van werken doordeweeks en in, het weekend gebruiken ik doe dit al jaren dus je kan wel zeggen Dat het door de jaren heen een sleur is geworden. Want als ik uitga denk ik standaard al van ik ga wat halen. En mocht ik zelf eens niet hebben, dan heeft een van mijn maten het wel. Eigenlijk neem ik de moeite niet eens hetzelfde als jij want ik doe het tog wel zo denk ik namelijk ook. Wat je zei over dat mensen die nooit gebruikt hebben er ook geen drang naar hebben inspireert mij zeker want eigenlijk is het wel zo simpel. Maar tog zo moeilijk"