Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Cooper zei: Hoewel ik me er goed door kan concentreren, wordt ik er toch heel lui van. Ik kom tot weinig, maar dat probleem heb ik al langer. Ik steek mijn energie niet in nuttige zaken, zoals mijn studie en het zoeken naar een nieuwe kamer. Ik moet een enorme drempel over als ik iets nuttigs probeer te doen. Het liefst blijf ik de hele dag binnen...ik weet niet in hoeverre dit met ritalin te maken heeft, ik denk vrij weinig omdat ik dit al langer heb, ook in perioden als ik geen ritalin gebruik. Klik om te vergroten... Hey Cooper, Ik word ook luier van Ritalin, maar misschien is dat mijn gevoel alleen maar omdat ik anders als een soort tornado bezig ben en alles tegelijk doe. Met ritalin doe ik gewoon één of twee dingen te gelijk en neem meer rust. Het ligt er dus misschien aan wat je gewend bent wat je definitie van lui is."
"Ik heb ook themazepam en als ik het 3 dagen achterelkaar slik heb ik al gewenning = het werkt niet meer om in slaap te komen. ik gebruik het misschien 1 keer per maand als ik echt mijn slaap hard nodig heb, zelfs dan lig ik nog wakker met themazepam of heb ik 20mg ipv 10mg nodig om in slaap te komen. Ik heb er s'ochtends ook nog lang last van de nawerkingen en als ik er door heen wakker lig heb ik de hele dag last."