Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste allemaal, Ik weet dat crystal meth een erg slechte naam heeft en dat het bekend staat als de drug die je direct verslaafd maakt na 1x proberen. Toch wil ik het proberen. Dat gezegd te hebben heb ik wat kunnen bemachtigen uit duitsland. Helaas nog niet naar het testcentrum kunnen brengen maar het zijn relatief grote en heel heldere kristallen. Allergie testjes gedaan met 1 en 5 mg. (oraal) Daarna de volgende dag met de minimale dosis van 10mg. (nasaal) Op sommige plekken lees ik dat je van 10mg (nasaal) al behoorlijk lang kan genieten, echter voelde ik praktisch niks, hoogstens wat meer energie en allerter. volgens erowid ligt de common dose tussen de 10 en de 30. Dus gister 20mg gesnoven en een half uur later nog eens 20. Weer relatief weinig effect. (hoewel ik me wel een uurtje heeeeel erg chil voelde maar toch vol energie) Ik snap dat het laten testen van het spul meer duidelijkheid kan brengen (hoewel ik betwijfel of ze mij gaan vertellen of het d-racemische of of 4-nogwatnogwat versie is. Schijnt ook weer verschil in te zitten) Anyway anyhow, Als iemand zijn ervaring hier kan neerplempen met de nasale dosis en de te verwachten effecten zou dat heel erg fijn zijn. Ik had verwacht met 20mg al aardig te vliegen namelijk.... p.Âs. Als je geen antwoord of toevoeging hebt, toch bedankt voor het lezen!Â"
"Haha, ik besef dat de slechte reputatie van meth voornamelijk uit de media komt. Echter is het hardnekkig en zal het ook enige kern van waarheid bevatten. Zette het erbij om de comments te voorkomen: "doe het gewoon niet" De keus dat ik het wil proberen staat al vast Testen moet ik absoluut laten doen, gaat ook gebeuren. Vroeg me wel af of meth uberhaubt vervuild kan zijn als het als puur glas word aangeleverd (ik snap dat de kwaliteit dan nogsteeds off kan zijn though). Ik hoopte dat iemand hier meer ervaring heeft met het snuiven van het spul, hoeveel er werd gebruikt en hoe dat uitpakte. (de meeste mensen roken het namelijk...) De aanbevolen dosissen en de verhalen op het internet zijn erg schaars in het nederlands en lopen extreem uiteen in het engels."
"Hier ook een groot fan van 3mmc. Veel gebruikt met tussenpozen van 2 weken. Nooit een dip gehad of last van mijn hart gehad. En ik wil je niet tot domme dingen aanmoedigen maar seks en/of porno kijken op 3mmc is echt hemels lekker. maar PAS OP, dit spul is zeer verslavend en het is de enige drug die ik heb gebruikt op momenten waarop ik eigenlijk niet wilde gebruiken. Ik ben zelf daarom ook met 3mmc gestopt."
"Afgelopen weekend met mijn vriendin 3mmc gedaan, doen we wel vaker (was nu even 2 maande pauze geweesy) Spul kwam van CM en was de "Âoff white" variant. brokkelige brokjes die je zo met je handen kon verpulveren. We hebben van CM en SA ook wel eens echte christallen gehad die moeilijker te verpulveren warem en een breaking bad helederheid hadden. De potentie van de laatste batch "Âoff white" leek niet heel geweldig. 100mg nasaal is normaal een Flinke(!Â) dosis, maar leverde nu weinig euforie op. Hoe is jullie ervaring met de kwaliteit van 3mmc ne het verschil tussen scherpe kristallen of brokkelige brokjes? Zegt dit uberhaubt iets over de kwaliteit? Overigens spul nooit laten testen na de eerste x 3. dus geen officieel vergelijk."