Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het begon met visioenen die aanvoelden als dat van vorige levens. Ik had 5 gram gedroogde cubensis paddestoelen gegeten en ik voelde dat het deze keer raak was en het voldoende was om diep in de geestenwereld door te dringen. Deze visioenen van vorige levens waren kraakhelder ik herinner me een scene waarin ik een man was van rond de 40 en we zaten in een ouderwetse trein. Alles voelde aan alsof het begin 1900 was en even dacht ik dat het in de oorlog was. In een andere scene was ik in Afrika en leefde in een sloppenwijk. Talloze gezichten van onbekende mensen gingen aan me voorbij. Daarna herinner ik me dat ik me in een zwarte ruimte bevond met een paar gekleurde lichten. Het leek een soort wachtruimte waar ik moest wachten op de volgende serie hallucinaties. Ik daalde af naar de duistere plekken van mijn ziel. Verschrikkelijke beelden van vastgebonden stervende lichamen in science fiction achtige ruimteschepen, (beetje zoals in het werk van Giger) begonnen zich aan me op te dringen. Ik begon te zingen wat echt enorm hielp. gewoon wat tonen en ritmes nurieen en de verschrikkelijke beelden vervaagden, en maakten plaats voor die fijne super complexe geometrische patronen en onmogelijke architectuur. Ik mediteerde op het beeld van Shiva en onmiddellijk verscheen deze voor mij. een enorm fel wit licht en oneindige rijkdom van gouden juwelen en magische symbolen omringden de verschijning. Een prachtig visioen, ik voelde de helende kracht door mijn lichaam trekken en bedankte de verschijning voor zijn aanwezigheid en sloot het visioen in mijn hart. Een tijdje herinner ik me niks meer. Later kwam ik bij een soort oase. Een prachtige paradijselijke plek waar prachtige bomen en sjamanistische altaren een soort bad omringden. Een vrouw reikte mij een witte doek aan die ik in het helende water doopte. Deze doek nam ik mee en ik probeerde deze te gebruiken om mijn geest te reinigen en concentreerde me daarbij op de verschrikkingen die ik in het begin van de trip had waargenomen en legde de doek op de stervende lichamen. Later werd mij een opening getoond, donkere banen waarin geometrische patronen en magische symbolen schitterden van oneindige complexiteit ontsluierden een opening van verblindend wit licht. Ik werd vervuld van blijdschap en verwondering en ik loste volledig op in dit helende licht waarin volmaakte eenheid heerste. Hierna begon ik langzaam terug te keren naar de fysieke wereld en werd ik, zoals vaak het geval is aan het einde van een trip, geconfronteerd met de tekortkomingen in mijn leven en de dingen die ik verkeerd gezegd heb, de mensen die ik daarbij gekwetst heb enzovoort. Ik probeerde het geen vat op me te laten krijgen en het te zien als leerzaam. De rest van de nacht vermaakte ik mezelf met het maken van tekeningen en probeerde me zoveel mogelijk te herinneren. ..."
"Ja ik heb gehoord dat het moeilijk is goeie ayahuasca te maken en dat eerste keer vaak mislukt. Maar wel raar dat je niks van paddo's enzo verneemt zou bijna denken dat je immuum bent ofzo."
"Atropa zei: Nice! Ontdaan van alle tastbare verlangens, enkel het hier en nu proeven binnenin de diepste lagen van het onderbewustzijn met de daarin opgeslagen gedachten en herinneringen welke ons maken tot wat we zijn. Klik om te vergroten... ja mooi gezegd, ja het is een mooie plek om te zijn en te verkennen zeker de moeite waard."
"universal*flow zei: wow, dit klinkt erg interessant. Ik heb zelf nog nooit zoiets mee gemaakt. Is het vanaf een bepaalde dosis dat je zo diep gaat. Of is dit afhankelijk van het soort paddo? Ik moet zeggen dat ik erg weinig ervaring heb met paddo's, maar wel regelmatig LSD heb genomen, maar altijd op feestjes. Ook nog nooit een echt hoge dosis gehad, maar wil het binnenkort alleen nemen, zodat ik dan ook daadwerkelijk op mijn eigen gedachten kan concentreren. En hopelijk ook zo iets dergelijks mee maken. Mooi report, dankjewel! Klik om te vergroten... Ja het heeft te maken met de dosis maar kan ook met de paddosoort te maken hebben, cubensis is vrij mild vergeleken met bijvoorbeeld hawaiaanze of azurensens die zijn nog sterker, maar die je bij de smartshop haalt of in zo'n growkitje zijn altijd de cubensis soort. Bij cubensis is 5 gram gedroogd toch wel een uitdagende dosis. Zo'n dosis is niet geschikt voor feestjes of drukke plekken tenminste, ik zou dat niet trekken, ik ben op die momenten vaak niet eens in staat om te lopen :P maar heb het het beste gewoon een rustige omgeving in stille duisternis. Voor de eerste keer zou ik niet metteen zoveel nemen maar beetje rustig opbouwen zodat je leert omgaan met de effecten. voor de rest gewoon met de flow meegaan En remember als je dreigt bad te gaan, zingen! good luck."
"Ja, 5 gram vers is wel erg weinig maar van 30 gram zou je toch zeker iets moeten voelen. Heb je ook een paar uur van tevoren niks gegeten?"
"ja dat is wel wijs, ja, je kan ze online bestellen je kunt bijvoorbeeld op de azarius site bestellen door op de banner bovenaan de pagina te klikken."
"Atropa zei: Muziek is dan eerder storend dan prettig omdat het je teveel penetreert in plaats van dat het versterkt binnenkomt. Als je van die laatst genoemde drie maar genoeg neemt kom je net als bij K-holing en de DMT dimensie uit bij een universum dat zich geheel binnen in het bewustzijn bevindt zo goed als los van de externe wereld. Klik om te vergroten... Ja muziek kan storend zijn maar het kan ook een hele mooie leidraad gaan vormen als je de juiste muziek en vooral de juiste volume opzet. de muziek draagt dan bij aan de vorming van de visioenen heb ik het idee. Verder verbaas ik me elke trip weer wat er in het bewustzijn zit sommige dingen die ik zie kunnen toch niet uit mezelf komen? maar misschien uit een andere dimensie? Wat is jou kijk hierop?"
"Atropa zei: Eigenlijk probeer ik in niets of zo weinig mogelijk te geloven en zonder bedachtzaamheid te versmelten met de ervaring zoals die op dat moment is. Ik denk dat dat ook wel de hoofd eigenschap is van een krachtige trip, het tijdelijk oplossen van de ondergrond waarop al je conceptualisering en identificatie steunt. En dan blijven licht, (enerie)patronen en kleuren over. Klik om te vergroten... Ja dat is misschien wel de beste manier , dan sta je misschien meer open voor de visioenen zonder vooroordeel of verwachting. Aan de andere kant denk ik dat het een van de grote mysterien blijft, kern van vele verhalen en geloofstradities en dat het simpelweg niet in een verklaring te vatten is."
"Dit was mijn eerste oogst van deze kweekset mckennai paddestoelen. in anderhalve week had ik zo'n 300 gram. kheb em nu voor een tweede vlucht staan. De trip van zo'n 45 gram was visueel vrij mild maar erg mooie mind visuals Ik heb erg mooie visioenen gehad. ik vond ze beter werken met ogen dicht en gewoon een relaxed meditatie muziekje op. Wel tof in de trip was dat rond 1 uur snachts de electrischiteit uitviel in mn dorp. we zaten in 1 keer in het donker op het toppunt van de trip. we zijn rond gaan lopen en het was erg mooi omdat er nergens licht was en mijn dorp een soort spookstad was geworden. De lucht was kraakhelder gruwelijk veel sterren te zien dus. echt een fantastische ervaring! toen de lichten weer aangingen waren we totaal verast en het was of de wereld totaal transformeerde. mijn vraag is of ik de paddestoelen nog langer had kunnen laten staan voor de volgende keer?? { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Re: Mckennaii kweek het is een paddo soort die verwant is aan de Psilocybe cubensis volgens mij. Ik heb het trouwens niet helamaal goed gespeld de naam is: McKennaii. Ze zeggen dat hij sterker is dan hawaiiaanse maar volgens mij zijn dat meer verkoop praatjes. ik vond hawaiiaanse paddestoelen visueel veel heftiger. Ik zou zeggen dat dit prima paddestoeltjes zijn om mee te beginnen. Ik heb ze gewoon in de smartshop gekocht maar de growkit is ook online wel te bestellen. De verkoper zei dat deze soort het snelste groeit wat volgens mij waar is ik had al na anderhalve week de bak volstaan zoals op het plaatje."