Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Misschien kan je mijn topic lezen, dit was mijn ervaring van de eerste keer viewtopic.php?f=21&t=27707 ik had me nog nooit zo goed gevoeld binnekort ga ik voor de 2de keer blowe het is me heel goed bevalle en ik ben 14 nu"
"Closed."
"Re: Eerste Unieke Wiet Report Met me school zit het wel goed en ik heb dit topic gemaakt om ongeveer kwart over 12 maarja alsnog heel slecht gespeld"
"k00k zei: Je hebt 8 joints gerookt voor je eerste keer (vast niet alleen )? Klik om te vergroten... Heb je wel goed geleze? we waren met 6 man waarvan 5 meesmokede"