Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zelf zit ik met hoogbegaafdheid en Asperger's syndroom. Ik heb gisteren voor de 3de of 4de keer LSD gebruikt toen ik behoorlijk depressief was. Hoewel ik ietwat schrik had voor een zogenaamde "bad trip", heb ik echter een geweldige dag gehad. De serotonine raasde door mijn hersenen tesamen met de meest gevarieerde impressies en ideeën. De ervaring voelde aan als een spirituele zuivering en de energieboost die ik daarvan gekregen heb is ongelooflijk. LSD heeft op mijn geest ongeveer het effect dat een sauna op mijn lichaam heeft. Over LSD kan ik dus niet klagen."