Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi Allemaal, Wie kent Coffeeshop de Kroon op de voorburgwal?. Ik ken deze shop sinds een jaar en ben de afgelopen tijd regelmatig geweest. Mijn bezoekjes waren niet voor de jointjes, maar voor de budtender.Ik weet zijn naam niet en durf het ook niet te vragen.Kent iemand de ooow zo lekkere budtender toevallig, zo ja is hij single of in een relatie. Vast bedankt, Een zeer verliefde ikke"
"Hahaha, Allemaal bedankt voor je reacties. @TufNut, het zou kunnen, maar je moet niet zo negatief zijn.Hij is gewoon cute en klaar. @Jaapi, Ik ga hem niet zelf vragen, kan geen eens boe of bah tegen de man zeggen laat staan vragen hoe die heet. Al met al super bedankt voor jullie adviezen. X"
"@TufNut, OOOOw erop afstappen is ook mijn motto....maaarrrr de chemie is te hoog....ben bang dat ik de man dan meteen opeet...dat is ook geen doen. Het komt vast wel goed.Laat het wel weten wanneer het zover is. X-je"
"@mandragora, Zucht Zucht, Pupuf!.Er komen zowat alleen maar toeristen in die tent.Dat is dus geen optie. En ik heb wel een grote mond, maar zodra ik voor de man sta ben ik in freeze mode. Hij durft lijkt wel ook niets tegen mij te zeggen...maar doet dan weer hele kleine lieve dingen waaruit blijkt dat ie me ook wel okay vindt. Ach ja, wordt vervolgt.... XoXo"
"Ik heb het besluit genomen de Budtender met rust te laten. Mocht het zo zijn dat hij in mijn leven moet zijn dan komt het vast wel goed. De man kan moeilijk iets met zijn klanten beginnen toch! Indien er nieuwe ontwikkelingen zich voor doen zal ik het cker laten weten. X-jes allemaal en bedankt"
"@TufNut, Ik vind hem super leuk, maar zou liever eerst meer van hem weten voor ik aan verkering denkt. Wel lief van je. X @Mandagora, Ik wil er wel voor gaan, maar moet ff afstand nemen anders wordt ik loca loca en dan ga ik rare dingen doen hihihihihi!. Hij is geen prioriteit maar wel een want 2 have, heb het alleen super druk met andere dingen.First thing first. Maar mocht iemand in de tussen tijd zijn naam weten wil ik die graag weten X"
"Hahahahaaaaaa, leuk al die reacties maar hij lijkt me geen Erik noch Johan te heten. Als die een van die namen heeft hoeft het voor mij ECHT NIET!.Klinkt niet zo lekker als je ah baksen bent. Totale NIET SEXY namen! Zoals ik al eerder aangaf is hij niet een prioriteit.Ik heb wel interesse in de Budtender maar is geen urgentie bij. X-je"
"@TufNut, Ik hoop het niet voor hem! Hij gaat dan meteen breken z'n chick en Ik wil geen HomeWrecker zijn. Sowieso ga ik blijven genieten vd man en wie weet komt het ervan op een dag. X-je"
"@Clubbin, Ja een beetje raar allemaal.Ik heb nog nooit moeite gehad om iemand om zijn naam te vragen. En hij heeft gebaren gemaakt die erop lijken dat hij me ook wel interessant vindt. Hij wordt altijd stront zenuwachtig als ik daar binnen loop dus ja....we zijn denk ik een beetje verlegen of zo....tegen alle andere klanten praat ie honderd uit en tegen mij praat ie met een brok in zijn keel. #maarIkBenOokBelachelijkSchattig"
"PepTalk zei: Ilikehim2011 zei: #maarIkBenOokBelachelijkSchattig Klik om te vergroten... picture or it didn't happen. Klik om te vergroten... En wat bedoel je nou precies, ikke nie snappie"