Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste, Afgelopen weekend voor de eerste keer ooit XTC op. Eigenlijk was het niet geplant, was op een feest waar ik eigenlijk van plan was om goed te gaan zuipen maar opgeven moment toch van mind-set veranderd. Rond een uur of 9, (festival duurde van 3 tot 12 en had rond 9 denk wel een bier of 10 op) heb ik een halfje gepakt samen met mensen die ik eigenlijk niet eens ken (achteraf snap ik dat dit dom is, maar hij pakte zelf het andere halfje waardoor ik wel wist dat het geen echte rotzooi was). Rond een uur of 10 begon die in te werken en eigenlijk tot en met half 1, 1 uur redelijk strak gestaan. Vanaf half 12 beetje last gehad van knarsende tanden maar dit was prima te doen met kauwgom. Enigste wat minder was, was het feit dat ik pas rond 3 uur sliep en om 5 uur weer wakker werd met buikpijn (ff naar het toilet geweest en toen ging het wel weer) en toen weer geslapen van 6 tot ongeveer 10 uur. Volgende dag best wel brak maar s'ochtends wel gewoon gevoetbald en in de middag met moeite weer bier naar binnen gewerkt en doorgezopen tot uurtje of 1 s' avonds. Gelukkig maandag en dinsdag allebei vrij en beetje bij kunnen tukken! Al met al vond ik het echt een hele zieke ervaring en zou in de toekomst graag nog een keer zoiets willen doen. Vrienden van mij zitten veelal aan de 4f/4fma mensen hier ervaring mee? Hebt gehoord dat je hier ook lekker op kan gaan maar betwijfel of het net zoals als XTC. Verder heb ik over ongeveer 5 weken weer een feest maar dit duurt een weekend lang en wil hier graag ook wel weer gebruiken. Wat zouden jullie aanraden hoor het graag!"
"Hoi allemaal, Heb afgelopen weekend voor de tweede keer in mijn leven xtc gebruikt en ging heel lekker tot aan rond half 4. (had mijn pil in drie stukken gebroken en 1/3 half 10, 1/3 om half 12, laatste stuk waarschijnlijk kapot gegaan in mijn broek waardoor ik nog een kwartje heb gepakt van een vriend om half 3) Dus tot aan half 4 ging het allemaal gewoon prima maar daarna kwam er een vriend geschrokken na mij toe :âgaat alles wel goed?!â Mijn pupillen stond extreem ver naar buiten en mijn hoofd stond ook heel strak/onnatuurlijk. Vanaf dat moment rust genomen naar buiten gegaan en ff wat cola gedronken. Maar kreeg opgeven moment ook last van korte momenten 1/2 seconden dat ik mijn evenwicht verloor en weg viel. Vervolgens deed ik mijn ogen open en toen ging het wel weer. Verder was ik ook veel aan het hallucineren en was mijn telefoon rondjes aan het draaien in mijn hand. Al met al vond ik een prima avond maar toch wil in de volgende keer het wegvallen en het echt extreme strak staan proberen te voorkomen. Iemand enig idee waaraan dit zou kunnen liggen? Enkele âervarenâ xtc gebruikers in mijn groep hebben dit nog nooit meegemaakt en zou dit ook graag willen voorkomen in de toekomst!"