Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer ervaring met XTC, wat de volgende keer?

Eerste keer ervaring met XTC, wat de volgende keer?

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
I
IkhouvandierenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste,

Afgelopen weekend voor de eerste keer ooit XTC op. Eigenlijk was het niet geplant, was op een feest waar ik eigenlijk van plan was om goed te gaan zuipen maar opgeven moment toch van mind-set veranderd. Rond een uur of 9, (festival duurde van 3 tot 12 en had rond 9 denk wel een bier of 10 op) heb ik een halfje gepakt samen met mensen die ik eigenlijk niet eens ken (achteraf snap ik dat dit dom is, maar hij pakte zelf het andere halfje waardoor ik wel wist dat het geen echte rotzooi was).

Rond een uur of 10 begon die in te werken en eigenlijk tot en met half 1, 1 uur redelijk strak gestaan. Vanaf half 12 beetje last gehad van knarsende tanden maar dit was prima te doen met kauwgom. Enigste wat minder was, was het feit dat ik pas rond 3 uur sliep en om 5 uur weer wakker werd met buikpijn (ff naar het toilet geweest en toen ging het wel weer) en toen weer geslapen van 6 tot ongeveer 10 uur. Volgende dag best wel brak maar s'ochtends wel gewoon gevoetbald en in de middag met moeite weer bier naar binnen gewerkt en doorgezopen tot uurtje of 1 s' avonds. Gelukkig maandag en dinsdag allebei vrij en beetje bij kunnen tukken!

Al met al vond ik het echt een hele zieke ervaring en zou in de toekomst graag nog een keer zoiets willen doen. Vrienden van mij zitten veelal aan de 4f/4fma mensen hier ervaring mee? Hebt gehoord dat je hier ook lekker op kan gaan maar betwijfel of het net zoals als XTC. Verder heb ik over ongeveer 5 weken weer een feest maar dit duurt een weekend lang en wil hier graag ook wel weer gebruiken. Wat zouden jullie aanraden hoor het graag!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ikhouvandieren zei:
Beste,

Afgelopen weekend voor de eerste keer ooit XTC op. Eigenlijk was het niet geplant, was op een feest waar ik eigenlijk van plan was om goed te gaan zuipen maar opgeven moment toch van mind-set veranderd. Rond een uur of 9, (festival duurde van 3 tot 12 en had rond 9 denk wel een bier of 10 op) heb ik een halfje gepakt samen met mensen die ik eigenlijk niet eens ken (achteraf snap ik dat dit dom is, maar hij pakte zelf het andere halfje waardoor ik wel wist dat het geen echte rotzooi was).

Rond een uur of 10 begon die in te werken en eigenlijk tot en met half 1, 1 uur redelijk strak gestaan. Vanaf half 12 beetje last gehad van knarsende tanden maar dit was prima te doen met kauwgom. Enigste wat minder was, was het feit dat ik pas rond 3 uur sliep en om 5 uur weer wakker werd met buikpijn (ff naar het toilet geweest en toen ging het wel weer) en toen weer geslapen van 6 tot ongeveer 10 uur. Volgende dag best wel brak maar s'ochtends wel gewoon gevoetbald en in de middag met moeite weer bier naar binnen gewerkt en doorgezopen tot uurtje of 1 s' avonds. Gelukkig maandag en dinsdag allebei vrij en beetje bij kunnen tukken!

Al met al vond ik het echt een hele zieke ervaring en zou in de toekomst graag nog een keer zoiets willen doen. Vrienden van mij zitten veelal aan de 4f/4fma mensen hier ervaring mee? Hebt gehoord dat je hier ook lekker op kan gaan maar betwijfel of het net zoals als XTC. Verder heb ik over ongeveer 5 weken weer een feest maar dit duurt een weekend lang en wil hier graag ook wel weer gebruiken. Wat zouden jullie aanraden hoor het graag!
Klik om te vergroten...


Toch even 1 tip: dat anderen de andere helft van die pil namen is geen reden aan te nemen dat het geen rotzooi was. Als diegene ze niet heeft laten testen weet je het nooit zeker. Je kende hen niet dus je weet het nooit.
Helaas zijn er zat mensen die echt zomaar van alles tot zich nemen zonder aan de eventuele risico’s te denken.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#3
@Ikhouvandieren Dus je nam een onbekende hoeveelheid ongeteste MDMA van een vreemde nadat je al een halve krat pils had gedronken, hebt de dag erna "doorgezopen", en wil over vijf weken een weekend lang gaan gebruiken... en vertelt dit alles trots in een topic over veilig en leuk gebruiken? Ok.
Ikhouvandieren zei:
Wat zouden jullie aanraden hoor het graag!
Klik om te vergroten...
Dat je je inleest over drugs voordat je ermee gaat aanklooien, en dat je nadenkt voor je iets inneemt. Begin anders eens met het lezen van bovenstaande handleiding, en volg het gegeven advies ook op.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."