Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik was verleid om 3-cmc te kopen als alternatief voor 3-mmc. Eerst het spul fijn geplat en gehakt met een cc. Daarna twee dikke linnen gesnoven. Tja, dat brand wel even in je neus maar is te doen. En dat gevoel trekt redelijk snel weg. Maar BAM, dat spul komt wel gelijk ff flink binnen. De piek komt redelijk snel en zwakt ook best snel weer af. Daarna dus nog 2 dikke lijnen genomen. Hetzelfde effect... Al met al een uurtje of anderhalf plezier. Maar een alternatief voor 3-mmc is het zeker niet."