Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik denk dat ik heel dom ben geweest. Dinsdag een rotdag gehad dus had 2,5 Gr 4fma gekocht. En ik heb vanaf dinsdag tot vrijdag ochtend alles gebruikt. Ik kom er nu pas achter dat je met 200mg al veel te hoog zit. Ik heb dit met bommetjes ingenomen Wat moet ik doen? Eigenlijk verdienen domme mensen als ik dit. Update het gaat weer goed ik was even in paniek. Wat ik er van heb geleerd: -Lees je altijd in -koop niet te veel -gebruik alleen als je zeker weet dat je niet naar werk moet"
"ricorieks zei: Heb je ergens last van.? Op het moment Lichaamelijk of geestelijk? 2.5 gram op 3 dagen is ongeveer 4 bommetje op een 24 UUR. Is niet super extreem maar ook niet echt normaal 200 mg is een hoge dosis maar dit heb je verdeeld met tussen pose Dom ga ik je niet noemen we maken allemaal fouten Volgende keer niet roekeloos drug gaan gebruiken En je Eerst goed inlezen En vragen stellen is Gratis hier Ga gewoon proberen te slapen en voorlopig even geen drug gebruiken Goed water drinken En morgen lekker eten drinken wat fruit en zuivel En Dan komt het heus wel weer goed Domme mensen bestaan niet zo lang je er maar van leert. Ook een tip Niet meer kopen Dan dat je wil gebruiken Mvg ricorieks Klik om te vergroten... Hey, Ik had vooral paniek toen ik erachter kwam en dan ga je t allemaal voelen natuurlijk haha. Het gaat nu goed gewoon ik moest effe kalmeren. Zelf ben ik wel vaak van het inlezen maarjaa dan zie je t goedkoopste en je hebt al bijna geen geld sja dom weer. Ik heb mijn lesje wel geleerd haha. En ik ben meer een 3mmc addict dus ik dacht oh t is t zelfde als dat maarja. Lichamelijk heb ik alleen wat spier spanning enzo. Dankjewel voor je reactie! Gr mirte"
"Spyro zei: Gelukkig dat je je relatief goed voelt! Ik heb hier laatst ook iets teveel aan gesnuffeld wat alleen maar eindigde in paniekaanvallen en een hartslag van tegen de 200. Leuk spul, maar niet dagen achter elkaar. Dacht oprecht dat de rikketik het begeven ging. Ik laat het weer even. 😅 Maar dit was wel snuiven en geen bommetjes. Ik denk dat 1 goede bom doseren gewoon het beste werkt. Klik om te vergroten... Ik heb wel last nu van de na effecten. Zaterdag heb ik de helft van mijn gezicht verlamd/verdoofd gehad. Op dit moment heb ik het gevoel dat ik nogsteeds high ben. Net als of ik een jointje heb gerookt. De wereld om me heen lijkt nep en heb 2 dagen lang last van brein schokken gehad. Nu heb ik een constante piep in m'n hoofd zitten maar die lijkt al wat minder te worden. Ik heb m'n les wel geleerd haha. Als de klachten nog een paar weken volhouden denk ik dat ik naar de dokter ga. Maar dat komt wel weer goed😂"
"ricorieks zei: 3x 200mg op een avondje bommen is zat Klik om te vergroten... Voor iemand als mij die niet vaak zulk soort spul neemt is dat voor mij te veel😂"
"Neo-Shulginist zei: Als je gezicht verlamd of verdoofd aanvoelt, 112 bellen! Voornamelijk als een deel van je gezicht blijft 'hangen', als je ineens niet meer uit je woorden komt of als je ineens maar de helft ziet of als je plotseling dubbel ziet. Dat kan een teken zijn van een beroerte. Soms is de doorbloeding slechts wat belemmerd en gaat het vanzelf voorbij. Maar er kan ook sprake zijn van een bloedprop of een bloeding. En als die niet heel snel behandeld worden kun je last krijgen van blijvende hersenschade en uitvalsverschijnselen! Dus dan maar liever een controle ook al blijkt het misschien later voor niks te zijn. Klik om te vergroten... Hey ja ik heb huisartsen post gebeld hun vonden 112 niet nodig zelf doe ik een zorg opleiding dus weet ik wel een klein beetje dat het niet normaal is. Ik ben toen nog naar het ziekenhuis geweest maar heb natuurlijk niet verteld dat ik spul had genomen. Op dit moment is er niks aan de hand maar als ik ineens weer klachten heb moet ik onmiddellijk weer bellen."
"ricorieks zei: ja dat had ik gelezen in je post. dosis is voor iedereen anders heeft met zoveel factoren te maken hoe het bij iemand valt andere kunnen daar een wat beter antwoord op geven dan ik ik herinner dat je een 3-mmc fanaat was en dacht dat 4-fma het zelfde was daaruit bleek al dat je roekeloos drug genomen hebt zand daar over brain schokjes zullen deze week wel voorbij zijn is maar een paar dagen mits je niet aan de 3 mmc zit nu hier is mij ook aangeleerd de 3 mnd regel niemand die zich daar echt aan houd maar probeer je drug gebruik en vooral research chemicals in de hand te houden . blijf rustig meelezen en stel een vraag gewoon open zoals je deed en als je denkt dat je lichaam niet oke voelt en je angstig word ga je gewoon naar de huisarts toe.. daar hoef je je zeker niet te schamen, hij heeft er dagelijks mee te maken @Zanza en nee ik ga je niet instoppen hehe Klik om te vergroten... Nee ik doe m'n best natuurlijk maar ik vond het ook al raar alleen was de 4fma voor mij wel een beetje anders. Het was een beter effect maar toen ik steeds bij nam was is meer slomer en werden m'n spieren heel erg gespannen. Ik kon niet echt meer normaal staan of zitten. Maar nu gaat dat wel prima. Ik ga vooral m'n best doen met de 3mnd regel maar ik kan niet verzekeren dat dat goed komt😂."
"ricorieks zei: denk dat je ook een like aan @Neo-Shulginist kan geven zijn raad is wat netter dan hoe ik het breng maar 2x zoveel waard Klik om te vergroten... Helemaal waar haha ik heb veel aan jullie😂😊"
"ricorieks zei: daar maak je een fout als je naar het ziekenhuis gaat vertel je direct de waarheid zodat ze ook direct weten wat te doen om je te helpen vordat het bloedonderzoek resultaat bij hun bekent is er zijn rcs die al op 20 mg een super hoge dosis zijn en als je dan een bommetje van 200 mg hebt genomen zijn ze bezig met hart massage ik zei het tegen je mensen zijn hier om je raad te geven luister er ook naar ... Klik om te vergroten... Ik heb het bewust niet gezecht omdat ik al een paar keer ben opgenomen voor mijn 3m verslaving en psychische problemen. Deze keer hebben ze geen bloed geprikt als ze dat wel zouden doen zou ik het hun verteld hebben. Ik weet dat als ik het hun had verteld dat ik straks weer in een opname zit."
"ricorieks zei: lig je liever in een bedje bij de opname of aan het verkeerde kant van het gras Klik om te vergroten... True haha volgende keer beter."
"Dirkjan zei: Maar heb je je dan HELEMAAL niet in gelezen? Dat is wel heel raar. Want stel je had voor een poep en een scheet, oh ik zeg maar wat 3-meo-pcp (🤪) gekocht, dan lag je nu in het ziekenhuis. Klik om te vergroten... Ach je leeft maar 1x toch."