Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Om te inhaleren doe je zo: je "zuigt" op je sigaret, je neemt hem uit je mond en ademt in, en best even later ook uit. Doe eerst eens een sigaretje en dan een joint, dan weet je hoe het moet. Anders rook je hem op zonder te inhaleren, en dat zou zonde van het geld zijn... Edit: pak wat druivesuiker of eender welke snelle suiker mee voor als je het gevoel hebt dat het slecht gaat... Een tip die ze mij gaven de eerste keer, ik weet zelf niet of het echt betrouwbaar is... Begin ook met kleine trekjes, dan begin je het te voelen en als je nog meer wil kan je dat nog altijd. Stop op tijd, wanneer je voor jezelf vindt dat het goed is. En zorg liefst dat er iemand bij is die nuchter/ minder stoned als jou is, of iemand die ervaring heeft..."