Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, interessant toppics hier! Wat hennep betreft ben ik een stapje verder dan ik dacht te kunnen raken. Ik heb begrepen dat het 'natuurlijk' onmogelijk is om de wietplant verder te laten leven/groeien na de zaadzetting omdat de plant na de zaadontwikkeling een hormoon afgeeft waardoor de plant afsterft. Toch heb ik afgelopen jaar van een buitenplant gestekt, deze bevrucht en de zaden laten uitrijpen, ze vielen er gewoon uit na verloop van tijd en zien er prima uit. Daarop heb ik de plant van wat extra voeding voorzien, en de hele winter binnen in de woonkamer gehad. Niet dat ze daarna gegroeid is, maar sterven deed ze ook niet, de bloei stagneerde eerder. Maar nu in maart begint m'n plantje tekenen van leven te vertonen en schiet weer flink uit, verse nieuwe scheuten die erop wachten gestekt te worden. Nu had ik gedacht de stekjes van deze plant te bevruchten met het stuifmeel van haar zonen, maar is dat zo'n goed idee? Ik ben namelijk niet erg goed in genetica!"