Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heyhey, kan aan de combinatie, 3M en cola liggen, van wegen de prik op de cola"
"heyhoii, diaree na het gebruik van 3MMC is volgensmij heel normaal, ik heb het namelijk ook bijna altijd als ik heb gebruikt u"