Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ralou zei: Zijn er naast het testen van de pillen en de aanschaf via bv darknet nog aanvullende vragen waar je graag een antwoord op zou willen vermits je zelfs vrij duidelijk aangeeft dat je keuze gaat naar XTC of MDMA en je daarnaast ook aangeeft dat je vrij veel informatie zelf ook op zoekt, van op de hoogte bent Klik om te vergroten... Meer de details zoals het testen wat daarnet naar voren kwam. Mbt darktoestand...pfff omslachtig en portie geduld nodig om het juiste plekje te vinden. Ben meer van het type grote stappen maken en direct dan waar ik nu voor sta... Een uitdaging dus. Voor de rest lees ik idd veel ervaringen door en achtergrondart etc. Wil gewoon het nieuwe prettig en fijn ervaren..."
"Karentje zei: Inderdaad, maar het is zeker de moeite waard. Klik om te vergroten... Nou.... Ik geef het ff op na de zoveelste downmelding."
"Natozlato zei: Ik zou naar bepaalde housefeestjes gaan en daar discreet rondvragen of er iemand pillen verkoopt. En deze dan laten testen. Je moet ergens beginnen. Ik zou ze niet van een dealer op straat kopen. Klik om te vergroten... Ja...dat is ook een van de mogelijkheden waar ik aan dacht. Thx!"
"Dick_van_Leeuwen zei: Hi, heb zelf in een soortgelijke situatie gezeten. Heb via mensen die ik vertrouw wat kunnen regelen. Het testen in een grote stad (Jellinek) ging vrij simpel. Ik had de keuze te laten testen of t MDMA heeft en aan de hand van de eerdere resultaten werd een range gegeven (bv 150-210 mg). Ik had ook kunnen opsturen voor exacte resultaten, dat ga ik de volgende keer doen. Op die manier weet je zeker dat er geen troep naast M in zit en kan je perfect doseren. Mijn andere tips: - Lees je goed in rondom voeding en drinken voor en na het moment (fruit, sport, nachtrust, hoe lang van te voren eten) - Doseer goed. Wij hebben gekozen voor 1,5 mg per kg lichaamsgewicht en een eenmalige redose van 0,75 mg per lichaamsgewicht. Dit was overigens op een festival. Klik om te vergroten... Dank! Mbt tips altijd handig. Heb de 'handleiding' ondertussen bij elkaar, nu de ingrediënten nog . Testen kan ik hier in Arnhem doen."
"Dick_van_Leeuwen zei: Hoi allemaal, Een tijdje geleden heb ik veel gehad aan dit forum. Ik dacht, het is leuk om mijn ervaring met jullie te delen. Vooral omdat ik veel heb gelezen over de effecten van regelmatig XTC/MDMA gebruik en het verlies van de euforische effecten (magic gone). Intro: Tijdens de tienerjaren op sommige momenten buitensporig veel xtc gebruikt en af toe coke. Dit voor een periode van 3-4 jaar. Soms elk weekend meerdere pillen en afteren met coke, waarbij er hoogte-(diepte)punten waren met hele vakanties elke avond vage pilletjes slikken. Toen ik een relatie kreeg met een meisje, die ook van een 'feestje' hield, samen besloten om acuut met drugs te stoppen. Verslaving lag op de loer en dit leek ons beter. Wij hadden nooit samen drugs gebruikt. Inmiddels 16 jaar samen en drie kindjes gekregen. De gesprekken over drugs waren nooit verdwenen, echter, bij mij was er vooral een antipathie ontstaan richting drugs. Ook om mijzelf te beschermen. Dit hoort niet als ouder, maakte ik mijzelf en mijn vrouw wijs. Ergens in het voorjaar begon het toch te kriebelen. We gingen wel vaker uit en dronken daarbij best veel, maar het idee om een keer samen xtc te nemen leek ons spannend. In juli de knoop doorgehakt; we gaan naar een festival. Mijn voorwaarde was om er zo verantwoordelijk mogelijk mee om te gaan. Ik heb me dus zeer zorgvuldig ingelezen. Voorbereiding Viavia wat pilletjes geregeld (Red Buli) en kaarten gekocht voor Loveland. In de week voor het festival extra gelet op voeding, sport, vitaminesupplementen en 5-HTP voor de dagen erna. Een week voor vertrek de pillen laten testen bij Jellinek, deze zouden tussen de 160-240 mg bevatten. Een brede range, ons werd geadviseerd te beginnen met een halfje. Ik dacht meteen, dit komt overeen met de 1-1,5mg per kg lichaamsgewicht. Die avond gepraat over dosering en de pilletjes alvast aan stukjes gemaakt en verdeeld over twee zakjes. Op die manier zouden we niet teveel nemen, maar genoeg om een leuke avond te hebben. Ik herinnerde me mijn doseringsproblemen van vroeger. Feest Bij aankomst om 14.30 eerst even rustig de boel verkend en 2-3 biertjes gedronken. De verschillende tenten bezocht en zo wat van de sfeer geproeft. Wat een fantastische setting en wat een leuke mensen. Aangezien ik ook al 16 jaar niet naar een festival geweest, was ik deze sfeer ook grotendeels vergeten. Om 16.00 namen we allebei een halve pil. Bij mij begon het rond 16.30 te werken. Mijn benen werden wat zwak en ik begon de muziek te voelen. Dit was hoe de eerste keer XTC voelde toen ik 17 was. Ik wilde praten met iedereen maar vooral met mijn vrouw. Zij voelde nog niks. Ik vertelde haar dingen als, niks doet er meer toe, behalve het hier en nu met jou. Een kwartiertje later begonnen de effecten bij mijn vrouw ook te komen. Haar gezicht begon te veranderen en ze straalde puur geluk uit. We hebben geknuffeld en gedanst. Dit is hoe MDMA bedoeld is, bedacht ik me toen. Hoewel ik aanvankelijk een beetje bang was voor geilheid bij ons beiden en anderen viel dit gelukkig mee. We dansten en praatten met iedereen, maar zagen alleen elkaar. Ik was verliefd. Na anderhalf uur dansen probeerden we te plassen en namen we wat water. Om 18.00 besloten we een ruim kwartje te nemen. Iedereen om ons heen was aan het genieten en geluksgolven bleven maar komen. De stappenteller op mijn telefoon zou de dag erna 21km aangeven. Rond 19.30 begonnen de effecten wat af te nemen had ik opeens erg veel trek in rumcola. We hadden van tevoren afgesproken dat we zo weinig mogelijk zouden mixen met alcohol, maar ik dacht de biertjes zijn inmiddels wel verdampt en 1 mixje met extra ijs moet wel kunnen. We namen het laatste kwartje tijdens een gesprek met wat Italiaanse gasten. Ik kon nu merken wat Shulgin en de experts bedoelen met de tweede redose. De euforische effecten werden minder en ik ging meer strak staan. Ik kauwde me een ongeluk op mentos en rookte mijn pakje sigaretten leeg. Bij mijn vrouw leek het wel nu pas echt lekker te gaan. Als ik nu denk aan hoe ze danste en hoe haar ogen stonden voel ik me nog steeds puur gelukkig. Ze vroeg me steeds ijsblokjes op haar armen te houden en haar nek te masseren. Ze leek wel te zweven in die mensenmassa. Onder het genot van elke keer nieuwe raketijsjes dansten we met eensgezinden op de fantastische muziek van Stephan Bodzin. Om 23.00 was het feest afgelopen en gingen we naar huis. Dag erna en verder De kater viel mee. De ochtend zijn we meteen begonnen met een kiwi-smoothie en hebben de kinderen bij de oppas opgehaald. De dagen erna een heerlijke afterglow gehad. We hebben veel gepraat en besloten dit jaarlijks te gaan doen. Door deze ervaring zijn we elkaar anders gaan zien. We houden het bij een afgemeten hoeveelheid M, en bewaren het voor maximaal twee van dit soort gelegenheden per jaar. Coke en andere drugs hebben we nog steeds (gelukkig) geen behoefte aan. Door op een meer respectvolle en verantwoordelijke manier met drugs om te gaan, kan ik wel concluderen dat ik meer dan 10x van heb genoten dan vroeger met vrienden. De volgende keer gaat het pilletje naar het lab, om zo de exacte hoeveelheid te weten. Ook twijfel of ik de volgende keer een tweede keer zal bijpakken. Hoe dan ook was dit letterlijk een dag om nooit te vergeten. Klik om te vergroten... Mooi verhaal en dank voor het delen!"
"Even ter info; ben nu 51 (m) en op gebied van bijvoorbeeld alcohol een laatbloeiertje... Ben overal en nergens op de wereld geweest in allerlei settings met uitgaan, maar ben nooit meegegaan in de 'scene' zeg maar... Veel om mij heen gezien, maar lekker passief ervaren dus. Mijn eerste druppel alcohol gedronken op 36-jarige leeftijd, roken nooit gedaan en zal ook niet gebeuren. Maar dan toch.. Ik heb de variaties aan alcohol weg gezien en geproefd, prachtig... en heerlijk. Maar dan nu eens verder op het pad van.. Tja van wat? Ik heb dit forum uitgebreid doorgenomen, mij verdiept en daar sta je dan met een hoofd vol info. Ik ben samen met mijn partner weer op pad. Kids zo goed als de deur uit en dan lekker er met zijn 2-en er op uit. Wat staat er op mijn (ons) verlanglijstje? Sex/muziek en drugs (mdma en Xtc)> Maar waar in godsnaam te beginnen? Ik zou het aan de ene kant wel prettig vinden om meer ervaring om mij heen te hebben bij gebruik, aan de andere kant is er voldoende info en een dosis gezond verstand aanwezig om goed te regulieren. Misschien is er iemand hier die mij eens persoonlijk wil benaderen en die eerste stap wil uitleggen. Ik heb ondertussen er en der wat contact geprobeerd te leggen om mijn eerste aankoop te kunnen doen, maar dat schiet niet altijd op zeg maar. Hoop ruis zit er tussen en de gebruikelijke oplichters. En als dan een betrouwbare persoon gevonden kan worden dan is er nog de weg naar testen. Ook hier is genoeg info over, maar daar waar het voor sommige gesneden koek is en geen nadere uitleg hoeft, is niet alles duidelijk voor mij. Bijvoorbeeld, ik zit in Arnhem en daar kan ik laten testen. Maar is het dan de bedoeling dat ik aanbied waarna een monster wordt genomen en dan gelijk uitslag krijg of gaat hier altijd een periode over heen. Of ligt dit aan het aanbod? Nou ja... een hoop woorden misschien voor iets eenvoudigs, maar ik probeer ergens een start te maken zeg maar Dank voor jullie moeite!"
"Eerste poging zal toch M of X zijn.. Wat daarna komt, komt daarna. Het dark gebeuren ak wat onderzocht maar pfff... Voordat je verder bent ligt de boel alweer plat en is het weer verder speuren haha..."
"Psilocyloner zei: Welke eerste stap uitleggen? Hoe je eraan komt bedoel je? Daar mogen we je op dit forum helaas niet bij helpen. Vragen naar drugs of het aanbieden daarvan leidt tot een permanente ban. Informatie over het testen van drugs/pillen kun je vinden op www.drugs-test.nl. Als je pillen hebt, kun je er daar één van aanbieden. Op basis van uiterlijke kenmerken kunnen ze je soms direct vertellen of de pil daadwerkelijk MDMA bevat en zo ja, hoeveel. Weten ze dit niet, omdat de pil die je hebt aangeleverd nog niet in het systeem voorkomt, dan kun je ervoor kiezen de pil naar het lab op te laten sturen. Dan ben je hem dus kwijt. Het heeft dus eigenlijk alleen zin om dat te doen wanneer je meerdere soortgelijke pillen hebt. Klik om te vergroten... Ah mooi...dat bedoel ik ja. Daar heb ik wat aan. Meerdere en dan 1 laten testen (batch). Thx"
"Karentje zei: Inderdaad, maar het is zeker de moeite waard. Klik om te vergroten... Hmmm... Dan maar weer verder neuzen dus.."
"Psilocyloner zei: Je krijgt dan een nummertje mee. Met dat nummertje kun je een week of een dag of tien na je bezoek bellen voor de uitslag. Je geeft dan je nummertje door en dan kunnen ze in de computer de uitslag van het lab inzien. Klik om te vergroten... Haha... Dus dat is plannen en niet 's middags ff langs om 's avonds te genieten..."