Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nou na een paar slapeloze nachten heb heb ik bromazpan en flubromazepam gekoccht heb vooR het eerts dinds tijden goed geslapen dan wel met hoge dosringen,smorgens werd ik elke 5 minuten wakker en ben er maar uit gegaan om kerstinkopen te doen vraag niet hoeheb snachts steeeds wat bijgepaKT.heb nog zat benzos de verleiding is al weerg root maar ben bang dat ik vanact dan niet slaap."
"heb ook de nodige halveliters bier erbij gepakt voel me niet fris maar wel geslapen"