Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey Ik heb een vraagje ik heb dus etizolam 3.0 mg genomen maar ik voel er niks van had hem zo’n 20 minuten op me tong liggen en toen doorgeslikt maar na een uur of 2 voelde ik me alleen een heel klein beetje kalmpjes. Heb er nu nog een gepakt en wat langer op me tong laten, zitten beetje gekauwd en toen doorgeslikt werkt dit beter of is dit Gwn niet de beste benzo voor recreatief gebruik?"