Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo, ik heb een vraagje ivm met een lsd ik heb al een paar keer getript, 1 keer op lsd en ook wel is op paddos en truffels. we zijn van plan om deze nacht te trippen op lsd in een bos. Maar dan vraag ik ik mij af, is dat wel verstandig snachts in eeeen bos? Het lijkt mij dat je sneller een bad trip kan krijgen. Of is dit helemaal niet zo? alvast bedankt"
"Hey iedereen, Ik heb een tijdje geleden getript op lsd met 3 vrienden. Alleen is het jammer genoeg voor een vriend (hij nam voor de eerste keer lsd) niet zo goed bevallen. We hadden tentjes opgezet zodat als het zou regenen we ergens konden schuilen. Na een uur of 3 begon het te regenen en zijn we allemaal in de tent gaan liggen. Iedereen was lekker aan het trippen tot we opeens M luid hoorde schreeuwen, we hebben hem dan ff gerust proberen stellen maar dat lukte niet zo goed. Uiteindelijk zijn we een wandeling gaan doen maar M had heel de tijd het gevoel dat hij terug naar de tent moest. Het werd zelfs zo erg dat hij ambetant begon te doen, we zijn dan terug naar ne tenten gegaan en daar zei hij heel de tijd "oke hier zijn we dan" op een teleurgestelde toon. Hij heeft dat dinnetje zeker 30 keer gezegd maar als we dan vroegen of hij een wandeling wou gaan maken bleef hij liever bij de tenten. Mijn vraag is nu waarom had hij zo een drang om heel de tijd bij de tent te blijven? En waarom viel het hem dan uiteindelijk toch tegen als we aan de tenten waren? Alvast bedankt voor jullie antwoord"
"bedankt voor de reacties! Onze trip avond ging niet door door dus gaan we volgende week naar het bos. Ik zal ook een trip reportje schrijven"