Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"bedankt voor jullie reacties. inderdaad beter om dit niet alleen te doen.. ik merk dat ik wil echt kracht haal uit jullie reacties. Dat vind ik erg fijn dus echt heel erg bedankt. Mijn vriend steunt me wel maar hij begrijpt niet helemaal wat ik nu mee maak. Ik ben ook eigenlijk niet een persoon die snel om hulp vraagt.."
"JaqJaq zei: Hallo , bent u toevallig nog actief op dit forum, ik vroeg me af hoe het is gegaan. Ik ga ook beginnen met het stoppen van Tramadol ik zat ook op de 20 per dag. Klik om te vergroten... Het sorry! Yes ik ben er nog. Het was even gelukt.. ik zit er nu weer midden in. Hoe gaat het met jou nu?"
"Hallo, ik ben 28 jaar en gebruik nu ongeveer 2 a 3 jaar tramadol. In het begin kreeg ik ze omdat ik een zware kaak operatie had gehad maar op een gegeven moment kreeg Ik dat recept natuurlijk niet meer. Omdat ik me er wel goed door voelde ging ik ze daarna illegaal via internet halen, het laatste jaar pakte ik tot wel 20x 50 mg per dag. Dit is ook de eerste keer dat ik het “openbaar’ vertel, niemand in mijn omgeving weet dit.. Nu moet het natuurlijk stoppen. Ik ben gewoon in 1 keer gestopt. 8 oktober in de avond heb ik de laatste dosis gepakt, dat is dus nu ongeveer 40 uur geleden. Ik voel me echt kut. Mijn benen zijn super rusteloos, ik ben heel de tijd aan het snotteren, veel naar de wc, trillerig en gewoon heeeeel down. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat kan ik nog verwachten? Ben ik voorbij het ergste? Ik kijk heel erg uit naar reacties, Ik voel me super eenzaam hier in."
"super bedankt voor je reactie! het stelt me wel een beetje gerust. en zeker ben ik benieuwd naar de tips en tricks. Ik ben momenteel op vakantie in Frankrijk, ik heb dit moment ook gekozen zodat ik niet ineens nieuwe tramadol kan bestellen. Ik hoop dat 12 dagen genoeg is voor de lichamelijke klachten.. ik nam ze altijd allemaal tegelijk. ik heb nu het gevoel dat het stabiel is, denk ik.. Ik ben wel heel bang voor de nacht. Ik kan nu al geen 10 minuten stilzitten. Ik ken kratom van naam, ik ben er eerlijk gezegd niet bekend mee. Maar ik wil het liefst gewoon niks nieuws natuurlijk. Is afkicken van opiaten zo veel lastiger dan van andere dingen?"
"bedankt voor je antwoord weer. ik denk dat ik mentaal best sterk ben nu. (en anders maak ik mezelf dat wijs, maar is dat niet hetzelfde. Haha) mijn moeder is momenteel opgenomen in een kliniek voor dezelfde verslaving plus alcohol. Maar dan al zo’n 30 jaar. dus wel 500 x heftiger denk ik. En ik heb het gevoel dat dit als motivatie voor mezelf werkt. Ik wil nooit de oorzaak zijn van de pijn en het verdriet wat dat veroorzaakt. maar afgelopen nacht sliep ik heel slecht. Wel een paar keer even weg geweest maar veel enge dromen als ik dan sliep. Heel zweterig en klam. Heel onrustig.."
"Ah shit, volgens mij wordt het nu wel erger. de tijd gaat zooooo enorm traag. ik weet niet meer wat ik moet doen ik word langzaam gek. Oh man wat heb ik gedaan. Waarom ben ik hier aan begonnen. Ik wil alleen maar huilen"